sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Autum is here!

Mihin nää viikot oikeen menee?! Kohta on lokakuu. Unbelievable. Viime viikolla tein pitkää päivää töissä ja olin kyl poikki. Perjantaina onneksi menin aikaisin nukkumaan ja lauantai aamuna jo klo 8 ylös pirteenä ja kohti Lady Lineä jossa oli Super Saturday. Mikä fiilis oli Bodystepin ja Gritin jälkeen! Koko päivä lähti käyntiin ihan eri energialla ja olin niin happy ja hyvällä tuulella koko päivän! Täytyyki alkaa käymään aamuisin treenamassa.

Jonkun aikaa sitten kun olin vielä ravintola-alalla ja jatkuvasti seisomatyössä, niin mulla meni selkä aivan paskaksi. Oon aina rakastanut liikkumista ja treenaamista ja se selän kipu vaikutti kaikkeen liikkumiseen ja olemiseen. Se oli kamalaa!!! Tunisiassa olon aikana en treenannut ja selkä "parani". Eli nykyään se tulee kipeäksi vain joskus. Oon niin onnellinen että saan olla terve ja liikkuminen onnistuu suhkot normaalisti nykyään. Toimistotyön haittoina on tosin nykyään järkyttävät hartia jumitukset. Hierojalla sais käydä joka viikko.

Mouadh leikkas sen hiukset kokonaan :D Se näyttää ihan armeijapojalta... Mitäs mieltä ootte? Musta ne on ihan kivat, mutta kyl sille paremmin käy vähän pidemmät hiukset.

Meillä on myös uus telkkari ja xbox. Mouadh on ihan innoissaan ja asenteli niitä.... miehet ja tekniikka! Itsehän kävin kirpparilla ja löysin Muuttuva Labyrintti pelin 3 eurolla!! Olin vähintäänkin yhtä innoissani lautapelistä kun Mouadh xboxista... Kattelin Muuttuvaa Labyrinttiä Prismassa kerran, mut onneksi en ostanut sitä sillä 32 eurolla. Ihan käsittämätöntä miten kalliita noi lautapelit nykyään on. Täytyy vielä hankkia Arvaa Kuka-peli :D Kauheeta jos mun lapset ei sais koskaan pelata näitä legendaarisia pelejä.. Tuleeko teille mieleen muita hyviä lautapelejä? Semmosia mitä lapsena pelattiin?

Ihanaa, energistä ja syksyistä viikkoa kaikille♥

12 kommenttia:

  1. Musta on niin ihana lukea miten hyvin teillä menee! :) Aika menee tosiaan ihan tosi nopeaa, mieti ootte kohta asunu jo vuoden Suomessa!! Mä rakastan myös lautapelejä, ne on paaaaljon parempia kuin mitkään xboxit ;) Mun lemppari lautapelejä on menolippu, cluedo ja I know-peli tacticilta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jessica :) Kyllä niitä huonoja hetkiä, päiviä ja viikkojakin on meillä ollut, mutta pääasiassa kaikki on mennyt ja menee todella hyvin. Joo, mäkin havahduin (kauhulla), että ollaan oltu vuosi Suomessa ihan pian. Kamalaa ajatella, että Mouadh ei ole nähnyt sen perhettä kohta vuoteen :( Ja onhan mullakin niitä kamala ikävä. Mikä on I know peli?

      Poista
    2. Moi! Musta sopii tosi hyvin Mouadhille toi hiustyyli! Ja mielettömän ihana ja tunnelmallinen toi Eka kuva! Ja just muuten vanhemmillani käydessä löysin mun vanhan Suosikin, juurikin muuttuva labyrintti-pelin :) - J

      Poista
    3. Mustakin se käy sille yllättävän hyvin, mutta kuulemma ei leikkaa enää koskaan noin lyhyeks :D Tunisialaiset kun tykkäävät läträtä sillä hiusgeelillä... Jes, muuttuva labyrintti on paras!! siihen ei kyllästy koskaan!

      Poista
  2. Hei kannattaa käydä bodycombatissa, jos sun salilla on, mulla ainakin auttaa tosi hyvin toimistotyön aiheuttamiin hartiajumeihin! :)

    Lautapelisuosituksena Trivial Pursuit, just ostettii jostai alesta poikaystävän kanssa ja ollaan pelattu sitä niin paljon et osataan kohta kaikki kysymykset ulkoo :D Tosin tota on teidän vähä vaikee varmaa pelata jos on se suomenkielinen versio... meil on saksaks toi peli ja en tietty tajuu niitä saksankielisiin maihin liittyviä kysymyksiä, siis tyyliin "kuka oli juontajana Viva-kanavalla vuonna 2005 ohjelmassa se ja se" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävin ennen tosi paljon Combatissa (Esportissa keskiviikko iltaisin, etkös säki ollut siellä? muistanko oikein?), mutta se teki mun selän kipeeks kun pitää hyppiä ja potkia niin paljon. Mut voisin taas alkaa käymään. oon vaan nykyään enemmän salilla kävijä ku jumpissa :) Kiitti vinkistä!

      Joo toi kielihomma on vähä semmonen, et pitää olla semmonen peli että molemmat ymmärtää. Cluedossa oli vähä opeteltavaa mut hyvin sitä pystyy pelaamaan. Täytyy tarkkailla peli ale laareja ;)

      Poista
    2. Joo, hyvä muisti! Oon varmasti käynyt aikoinaan keskiviikko-iltasin Esportin combatissa, ainakin jossain vaiheessa viel Kimmo piti sitä keskiviikkosin ja sit vissiin Kira myös myöhemmin? :)

      Poista
    3. Muistan ku tosiaan oltiin samalla espanjantunnilla sillo joskus niin tietty kasvot tunnistin siellä salillaki :) Mä rakastin Esportia! Se oli/on paras, mutta sen sijainti ei oikeen sovi enään mun arkielämään :(

      Poista
  3. Milloin menette Tunisiaan? Olisi kiva saada taas matkapostausta :)

    T: Lukija taustalta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä yhtään milloin mennään. Varmaan vasta ensi keväänä/kesänä, koska mulla ei ole lomaa ennen sitä :( Voiii, mustakin olis niin kiva kirjotella sieltä. Oliko sulla joku tietty juttu mitä haluaisit tietää Tunisiassa matkustelusta?

      Poista
  4. Tuli tosta aiemmasta mieleen kun harmittelit että Mouadh ei oo nähnyt perhetään vuoteen....niin onks siinä joku juttu ettei voi mennä
    tapamaan ? Eiks sillä kuitenkin oo syysloma ja Detur taas lentää sinne suoraan ,ei ollut kovin pahan hintaisia lennotkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä ne Deturin lennot syysloman aikoihin ole halpoja eikä reittilennotkaan koska silloin on Suuri Eid juhla ja kaikki tunisialaiset Euroopasta suuntaavat kotiin. Mouadh ei halua mennä yksin ja mä en voi olla töistä pois.

      Poista

Kiitos kommentistasi :)