keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Kesäkuu

Ajattelin tulla vaan päivittelemään mitä kuuluu. Torstaina mulle iski kipeys yskän ja äänen menetyksen muodossa. Perjantaina oli vaan pakko olla töissä ja lauantaina kävin ylppäreissä. Sunnuntaina oli sen verran karmea olo (ei kuitenkaan alkoholin vuoksi), että oli pakko hakea saikkua. Torstaista lähtien illat ja päivät on oikeestaan mennyt Netflixin ja Gossip Girlin kanssa. Tää kevät on mennyt niin kipeillessä, enkä edes muista millo viimeks olisin ollu kipeenä. Varmaan Tunisiassa! Siitä allergiasta tää kaikki alko ja sit ku koko kevään stressi purkautuu niin vastustuskyky laskee. Mut hope so nyt olis takana päin :)

Me muuten päätettiin, että otetaan meille tarjottu asunto ja nyt pitäis kesäkuun loppuun mennessä muuttaa. Tuntuu tosi haikeelta meille molemmille, koska tää alue on ollut mun koti koko tän 6 vuoden ajan kun oon asunut Helsingissä ja Mouadhinkin koti melkeen 2 vuotta. Muutetaan ihan molemmille tuntemattomalle alueelle. Onneks siel on meillä molemmilla kuitenkin muutamia ystäviä ihan lähellä. Ja mä pääsen töihin pyörällä ja voin aloittaa Crossfitin!! Alue on tosi vihree ja perheellisten suosiossa ;) eli varmasti rauhallinen ja kiva paikka asua.
Asunnossa on yks vika ja se on muovimatto. Mua vaan ällöttää se niin paljon. Oltais voitu laittaa laminaatti, mutta vuokra olis noussu 30e, joten ihan periaattesta en ala ilmaseks laittamaan ja maksamaan sen käytöstä. Anyways ei me siinä lopun elämäämme asuta. Aloin miettii, että mistä tää mun muovimatto ällötys johtuu ja tulin siihen tulokseen, et sen on pakko juontaa juurensa mun lapsuudesta. Mun äidin ystävällä oli jalkahoitola, jossa hoidettiin kaikenlaisia sieniä ja syyliä ja ällöjä juttuja ja siellä oli muovimatto. Semmonen vaalee mis on harmaita pisteitä. En uskaltanut siellä kävellä lattialla vaan aina hypin matolta toiselle ja pelkäsin muovimattoon koskemista. Musta se näytti ihan niiltä sieniltä ja syyliltä :D Tästä tän mun "trauman" on pakko johtua... haha.

Mitäs muuta. Mouadhilla loppui koulu tältä vuodelta ja nyt on kesäloma ja vaan odotellaan et se sais töitä aloitettua. Ramadan lähestyy ja myös meidän loma! Siihenkin alkaa olla aikalailla VAAN 50 päivää! Aika on mennyt niin nopeasti! Pitäis alkaa miettimään tulisiasia ja Eid lahjoja. Onko teillä vinkkejä? Mitä yleensä viette tuliaisiksi? Entä Eid lahjoiksi? Kaikista vaikeinta on ostaa Mouadhin isälle ja isoveljelle lahjat... pitää alkaa jo hankkimaan niitä, ettei tuu viime hetken paniikki. Ehkä odotan kuitenkin alennusmyyntejä...

Rockylle ja Babylle kuuluu hyvää. Rocky nauttii auringosta ja menee aina lenkin jälkeen suihkuun odottamaan viilennystä. Se oppi sen silloin Tunisiassa. Baby nukkuu mun vaatekaapissa päivät piilossa pimeässä ja sekin tapa on jäänyt sille Tunisiasta.

Nyt sunnuntaina 8.6 vietetään meidän 2-vuotis hääpäivää ♥ uskomatonta, miten musta tuntuu, että siitä olis ainakin 10 vuotta aikaa :D Meillä ei ole edes mitään erikoisia suunnitelmia... mutta jos on kaunis ilma niin vois vaikka mennä piknikille ja haluaisin mennä Lintsille iltalipulla. Mutta katsotaan! Koitan seuraavaksi postaukseksi miettiä ihan jotain aiheita...

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)