sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Synttäripäivä

Viime sunnuntaina täytin siis 23.vuotta. Nukuttiin ihan tosi myöhään kun mentiin nukkumaan kuudelta auringon noustua. Mä kuitenkin heräsin kymmen aikoihin ja keskityin kirjan lukemiseen. Nälkäpeli-sarja on maailman paras. Sain just tänään loppuun kakkososan ja kaduttaa, että en pyytänyt A:ta tuomaan mulle kolmos osaa. Täytyy odotella elokuuhun asti, että saan äitin mukana lisää kirjoja. Mouadh ja A heräs joskus siinä yhden maissa ja sitten ne lähti hakemaan mulle yllätystä. Arvasin jo tosin mitä sieltä on tulossa... KAKKU ja PINKKI VIITTA. Näin yhdellä tytöllä täällä tollasen viitan takkina ja apuaaa se on niin ihana! Ei ehkä Suomessa tulis mieleen laittaa päälle (mua luultais velhoksi), mut tällä kaikenmaailman kaavut on ihan perussettiä :D Se toimii mulla vähän niinku kypytakkina.... Sillä välin kun A ja Mouadh oli asioilla, niin ajattelin tsekkailla mun mailit. Ja siellä mua odotti maailman paras synttärilahja! Sähköposti matkatoimistolta, että soita heti kun voit vaikka onkin juhannus. Soitin, ja mulle kerrottiin, että mulle on töitä koko kaudeksi! Voi sitä iloa ja riemua! Elikkä Suomi saa odottaa ja tulemme vasta lokakuun lopussa. Kämppä asia on vielä vähän ongelmallinen, koska mulla on alivuokralainen vaan elokuun loppuun. Että jos joku tietää jonkun joka tarvii kivaa kalustettua halpaa asuntoa Helsingistä syys-lokakuuksi, LET ME KNOW!



Sain myös viuhkan ja se tuli todella tarpeeseen. Täällä on ollut viime aikoina ihan mielettömän kuuma...

Mentiin Kantaouiin kävelemään ja syömään.

En olis halunnut ottaa kuvaa ton ällön linnun kanssa, mutta mut pakotettiin. Inhoon lintuja!

Mentiin italialaiseen ravintolaan ja söin parasta LOHIpastaa täällä. Täällä ei monessa paikassa löydä listalta lohta, saatikka vielä kermakastikkeessa.



Sisko ja veli!

Sitte tietty mentiin mun lempi jätskipaikkaan syömään jogurttijätskiä.



Illalla vielä käytiin Rockyn kanssa kävelyllä ja löydettiin pieniä kissanpentuja. Vähänkö tekis mieli ottaa toinen Babyn kaveriks...

Seuraavana päivänä mentiin boat tripille merelle pariksi tunniksi. Luvassa oli aurinkoa, ruokaa ja uimista.






Hyppäsin innoissani mereen ja olin just lähdössä takas laivaan ja olisin halunnut hypätä uudestaan, niin eiköhän mun käsi osunut jellywishiin! Pikkusen sattu!!! Onneksi laivalla oli tomaattia jota hierotaan jälkeen. Se helpotti, mutta vielä viikon jälkeenkin mlla on sydämenmuotoinen jälki kädessä.




Mouadh pääsi töistä niin mentiin syömään mun lemppari ravintolaan.  Meidän ruuat ja juomat maksoi yhteensä vähän yli 20 dinaaria eli n. 12e. Tänne jos tulee lomalle, niin ruoka on ihan sika halpaa! Varsinkin jos menee kauemmaksi turistikaduilta.


Illalla mentiin shoppailemaan laukkuja ja käytiin teellä Garden Grillissä, jossa oli meidän hääjuhla. A rakastui paikkaan!

Yhden ostoskeskuksen pihassa on tämmönen tienviitta mistä näkee missä suunnassa mikäkin maa on ja montako kilometriä sinne on. Suomi ei ole päässyt mukaan... :(
Tänään on mun mamman 50.vuotis synttäripäivä. Harmittaa, että en ole Suomessa, mutta pidetään mammalle sitten kunnon juhlat kun meidän pikku perhe saapuu Suomeen! Onnea äiti <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)