sunnuntai 7. joulukuuta 2014

QUESTIONS?

Moikka, suunnattoman paljon kiitoksia edelliseen postaukseen kommentoineille! Olin todella yllättynyt suuresta kommentti määrästä, niistä tulee aina hyvä mieli. KIITOS !!  Mä tiedän, että viimeksi kun sanoin tekeväni kysymyspostauksen, niin mulla jäi niihin vastaamatta.. Mutta mä lupaan ja vannon, että nyt ei käy niin! Pyrin nyt siihen, että postaisin ainakin kerran viikossa, joten voisin jo ensi viikonloppuna vastailla teidän kysymyksiin. Laittakaa paaaaaljon kysymyksiä mistä vaan. Mouadhillekin voi jonkun kysymyksen heittää, mutta pääasiassa mulle :) Mukavaa alkavaa viikkoa !

8 kommenttia:

  1. Täältä pesee kun kerran pyysit. Suunnittelitteko pitkään lapsen hankintaa ennenkuin tärppäsi? Onko sukupuoli jo tiedossa tai kumpaa sukupuolta toivotte? Mouhadin opiskelu/työtilanne? Jännittääkö mikään tulevaisuudessa vauvaan liittyen? Minkä uskonnon lapsi saa, kastetaanko hänet ja jos kastetaan onko kummit jo päätetty? Aivan ihana uutinen itsellänikin on pieni vauva

    VastaaPoista
  2. Moikka!

    Jee, pääsee kysymään :)! Tässäpä näitä:
    - Mitkä asiat mietityttävät/huolestuttavat tulevassa vanhemmuudessa?
    - Olen jo pitkään miettinyt blogin aloittamista, mutta yksityisyyden halu pistää hanttiin. Miten sä suhtaudut tähän asiaan? Mitä ajattelet siitä, että tuntemattomat ja puolitututkin sinua täällä saattavat "stalkata"? Entä ujostuttaako joskus joidenkin asioiden kertominen? Kuinka avoin ilmapiiri sulla on sun perheen (vanhempien) kanssa?
    - Jos sulla on aikaa ja intoa, niin tee persoonallisuustesti täällä: http://www.16personalities.com ja kerro tuloksesi :)

    Terv. Elina

    VastaaPoista
  3. Puhuuko Mouhad ranskaa?
    Miten aiotte hoitaa kielipolitiikkanne vauvan kanssa, siis aiotteko puhua suomea, englantia, arabiaa, ranskaa vai miten?

    VastaaPoista
  4. Mä oonkin ihmetellyt että mihin se kysymyspostaus nyt jäi, ootin sitä niin innolla :D Mä kyselin siellä vaikka mitä.. Mut joo, miten olette nyt valmistautuneet uuden tulokkaan tuloon? Millaisen nimen aiotte vaaville antaa?(suomalainen/tunisialainen??) ja millaset suunitelmat teillä on tulevaisuudellle? Kummassa maassa?

    VastaaPoista
  5. Otatteko selvää lapsen sukupuolesta? Mihin uskontokuntaan teidän lapsi tulee kuulumaan?

    VastaaPoista
  6. Tää on aika henkilökohtainen kysymys, mutta kuinka kauan yrititte lasta? Kaikkea hyvää odotukseen ja ihanaa joulua teille molemmille! :)

    VastaaPoista
  7. Hei Laura! Olen myös itse naimisissa muslimimiehen kanssa mutta lapsia ei toistaseksi ole. Olen kuitenkin miettinyt että jos meillä joskus tulevaisuudessa on, että miten kasvatamme heidät uskontojamme ajatellen. En ole muslimi ja tuskin koskaan tulen olemaan, mutta kiinnostaisi tietää miten teidän vauvan elämässä esim. nämä asiat tulevat esille? :) En itse syö sianlihaa enkä tee siitä ruokaa joten meillä tuskin sitä tulevat lapsetkaan syö.. Ja esimerkiksi ympärileikkaus, Mitä olet mieltä asiasta? Toki ymmärrän jos nämä menevät liian henkilökohtaisuuksiin niin ei tarvitse vastata :) Kiitos ihanasta blogista ja kaikkea hyvää teidän perheelle <3

    - Anonyymi A

    VastaaPoista
  8. Ootko jo hankkinut paljon vauvatavaroita? Paljon onnea teidän perheelle <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)