keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Eka haaste

Ihanana yllätyksenä Life with Millis-blogin kirjoittaja Henna lähetti mulle tämmöisen haasteen! Ja tietty haluun tehdä sen :)

Haaste:

1.Jokaisen haastetun täytyy kertoa 11 asiaa itsestään.
2.Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3.Haastetun täytyy keksiä 11 uutta kysymystä seuraaville haastettaville.
4.Lähetä haaste 11 bloggaajalle, joiden blogilla on alle 200 lukijaa.
5.Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6.Ei takaisin haastamista.

Ja sitten itse asiaan! Eli

11 asiaa minusta:

1. Keksin aina asioista, jotain valittamista. Ja valitankin aika usein ja turhaan. Tosin oon nyt tajunnut tämän, joten olen pyrkinyt lopetta-- siis vähentämään valittamista! Tunisiassa valitin et haluan Suomeen ja nyt Suomessa valitan, et haluun takas Tunisiaan.




2. Oon käynyt viimeksi kampaajalla huhtikuussa 2012 eli 9 kuukautta sitten. Ja sen kyllä huomaa.. En vaan uskalla mennä, ei oo rahaa ja en tiedä mitä edes tekisin. Saan kuitenkin jonkun hyvän (eli uskomattoman huonon) idean.
  
3. Haluaisin alkaa opiskella arabiaa ja harmittaa, että en Tunisiassa alkanut opiskella.

4. Pienenä halusin/kuvittelin, että musta tulee delfiinien JA miekkavalaiden kouluttaja..... Jossain vaiheessa musta piti tulla maatalouslomittaja, taitoluistelija ja ai niin..ja kuvittelin meneväni armeijaan.

google



5. Oon ihan koukussa blogeihin. Mulla on varmaan 50 blogia suosikeissa ja voisin lukea niitä kokoajan. Mulla on myös tietyt ystävän joiden kanssa keskustellaan bloggaajien elämästä ja kirjoituksista. Ei siis mitenkään haukkumis mielessä.

google


6. Mulla on joissain asioissa toooosi pitkä pinna, mut joissain taas niin lyhyt. Esim. Mouadh "jäi kerran kiinni" siitä, et poltti vessanikkunasta, niin sain pahimmat raivarit ikinä.

7. Rakastan etsiä mustapäitä ja puristella niitä Mouadhin naamasta. Harmi, et sillä ei oo niitä paljon....



8. Rakastan kakkujen suunnittelua ja leipomista. Valitettavasti en enää tee niitä juuri koskaan.

9. Mun kihla- ja vihkisormukset ovat mulle aaaaivan liian isot ja niistä puuttuu kaiverruksetkin. Eli oon myös laiska.

10. En oo juonut itseäni humalaan sitten viime toukokuun, koska silloin mulla oli maailman kamalin darra. Oon juonu sen jälkeen ehkä kolme siideriä ja hyiiiiii yök. Alkoholi ei vaan oo mun juttu.



11. Kuvittelen mielessäni joitain hetkiä, jotka tulevat tapahtumaan tulevaisuudessa, tosin hiiiieman liioiteltuina ja dramatisoituina. Esim. nykyään mun mielekkäin ajatusleikki on se hetki kun mennään yhdessä Mouadhin kanssa Tunisiaan ja lentokentällää nähdään Mouadhin perhe. Ja sen jälkeen mennään niille kotiin ja huudan vaan Babyn nimen ja juoksee ja hyppää mun syliin ja sitten mä itken ja itken ja itken... Ja pari kertaa oon meinannut alkaa itkemään töissä kun oon ajatellut tätä.



Sitten vielä vastaukset Hennan tekememiin 11 kysymykseen!

1. Paras lomamuistosi?

Hmmmm... voi eii! En laske tähän mukaan Tunisian "lomia", joten sanoisin, että matka Kosille Mervin kanssa ja siellä meidän sinkkulaisten seikkailut ja Mervi rikkoi 3 vai 4 pyörää viikon aikana :D On niin ihana olla lomalla semmoisen kaverin kanssa, jolla on ihan samat ajatukset siitä mitä tehdään viikon aikana. Noo, lisäksi matka Barcelonaan koulukavereiden kanssa oli kans huikee!!
 
2. Mitä sarjoja seuraat?

En kato juuri koskaan telkkaria, mut netistä katon Gossip Girliä, Greyn Anatomiaa, Salkkareita, vähä aikaa sitten sain katottua kaikki The Hillsit (se on niiii koukuttava) ja rakastan Roswelliä! Muistatteko sen? Musta nykyään ei oikeen tuu mitään hyviä. Aikoinaan katoin 24ää ja Heroesia. Suositelkaa mulle jotain hyviä. Nii voitais alkaa kattoo Mouadhin kanssa yhdessä jotain sarjaa... Niin ja en tiijä miks oon kattonu nyt aika paljon Jersey Shorea?!? Niin ja rakastan Teen Mom ohjelmaa!

google



3. Jos olisi mahdollista toteuttaa yksi unelma, mikä se olisi?

Tää on vaikee! Hmm.. Mun unelma oli niin kauan se, et ollaan kaikki Suomessa, niin en oikeen tiedä mikä olis semmonen realistinen unelma nykyään. Tällä hetkellä päällimmäisenä on kuitenkin oma iso kaunis koti!


4. Vuoden 2012 paras hetki?

Niitä on kaksi: hääpäivä ja 9.11 kun oltiin kaikki Suomessa.


5. Lempi kaupunkisi?

Mulla ei oo oikeen semmosta.. Kai mun on sanottava Seinäjoki, siellä on niin paljon muistoja ja siellä mulla on aina rauhallinen olo.

google


6. Oletko kesä vai talvi-ihminen?

KESÄ! Olenhan sentään juhannuslapsi.


7. Jos voittaisit miljoonan, mihin käyttäisit rahat?

Maksaisin velkaa, ostaisin talon Tunisiasta ja perustaisin oman yrityksen. Ja hakisin Babyn mun luo huomenna. (Tänään on se päivä kun Baby sais tulla Suomeen!!)

google



8. Pärjäisitkö viikon ilman internettiä?

Pärjäisin. Ja olis niin kiva viikon jälkeen lukea mun lemppari blogeista monta postausta peräkkäin :D


9. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä? Haluaisitko?

Lävistyksiä ei ole, enkä halua. Tatuointi on ja niitä haluaisin vielä lisää ainakin kaksi.

Pinned Image


10. Haluaisitko lapsia? Jos on, niin tahtoisitko lisää?

Haluan ainakin kaksi, ehkä jopa kolme! Mutta ei nyt vielä. Me ollaan niin lapsia itekki vielä.

google


11. Kaunein ihminen maailmassa?

Kaunein nainen on

Beyonce Knowles Album Cover

 Jos ette oo vielä nähneet niin kattokaa Beyoncen dokumentti !! Niin kaunis ihminen ulkoa ja sisältä.

Mun tekemät kysymykset:

1. Mikä saa sinut aina nauramaan?

2. Millainen olit lapsena?

3. Minne haluaisit matkustaa? Ja kenen/keiden kanssa?

4. Kamalin asia mitä olet koskaan kokenut?

5. Kerro 3 suurinta unelmaasi.

6. Mitkä ovat 3 lemppari blogiasi?

7. Oletko kenellekään kateellinen? Miksi? (ei negatiivisessa mielessä)

8. Mitä sellaista olet tehnyt elämäsi aikana josta olet ylpeä?

9. Mistä kappaleesta sinulle tulee onnellisia muistoja mieleen? Miksi?

10. Kivointa mitä kesällä voi tehdä?

11. Mitä asioita haluaisit muuttaa itsessäsi?




Haastan:

Life of a dreamer

Dream drops

So out of glamour






6 kommenttia:

  1. Luin varmaan puolet sun blogista läpi, kun mietin miks näytät niin tutulta (ja toki myös, koska kiinnosti jutut :)), ja sit keksin: ollaan oltu samoilla espanjan tunneilla joskus muutama vuosi sitten HH:ssa. Pieni maailma!



    VastaaPoista
  2. No, kyllähän säki tutulta näytät :) Pieni maailma tosiaan.. Täytyypäs munki lukea sun blogia!

    VastaaPoista
  3. heei mun on pakko hekuttaa "the Client List"-tv ohjelmaa :D on vähän hömppä mutta ite en ainakaan kosaan malta odottaa kokonaista viikkoa seuraavaan jaksoon :D (pyörii siis täällä brasseissa tv:ssä)


    rantapallo.fi/br101

    VastaaPoista
  4. Täytyypä kattoa miltä se vaikuttaa! Nyt oon alkanu kattoo Suomessa taas alkanutta Iholla sarjaa. Ootko sitä kattonu? Se ei varmaan näy siellä?

    VastaaPoista
  5. En oo kattonut koskaan, mut oon saanut aina siskolta updatet mitä siinä iholla-sarjassa tapahtuu ku siellä on kuulemma joku hirvee ärsyttävä mies mukana :D

    VastaaPoista
  6. Mä tykkään siitä sarjasta tosi paljon... Tarkottaakohan sun sisko sitä Visaa "pikkupoliitikkoa"?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)