tiistai 1. tammikuuta 2013

Vuosi 2012

Tammikuu:

Vuosi 2012 vaihtui Tunisiassa. Käytiin syömässä mulle uudessa ravintolassa, ja siitä tulikin mun lemppari. Käytin uutena vuotena huivia, ihan vaan nähdäkseni miten ihmiset kohtelevat minua. Ei edes huomattu, että kello oli yli 12 ja mentiin vaan nukkumaan.



Vuoden ensimmäisenä päivänä mentiin Hammam-Sousseen rannalla istuskelemaan. Siellä kadulla oli maailman pienin kissanpentu, joka maukui niin sydäntä raastavasti keskellä tietä, että multa pääsi itku. Mouadh pakotti mun kävelemään vaan ohi, mutta kun lähdettiin pois rannalta, niin menin kissan luo ja otin sen syliini ja sanoin Mouadhille, että en vaan voi jättää sitä. Hoidetaan sen tuletuneet silmät kuntoon ja viedään se Mouadhin isän hotellille. No... kissa sai nimen Baby ja jäi meille.



Meni muutama päivä, niin perheemme kasvoi mustalla luuranko koiralla, joka selvisi juuri ja juuri Parvo viruksesta. Nykyään tuo luuranko on 25 kiloa painava tuholainen Rocky!










Loppiaisena lensin Suomeen ja aloin painaan hulluna duunia, että pääsisin pian takaisin Tunisiaan.

Ajattelin tehdä teille koko vuodesta postauksen, mutta bloggeri on eri mieltä. Joten jatkan seuraavissa postauksissa helmikuusta loppu vuoteen.

Ihanaa uutta vuotta kaikille !



























6 kommenttia:

  1. Hei milloinka ne matkaoppaat tuli tv:stä, kun sinä olit siellä? :)

    VastaaPoista
  2. Ne alkaa 21.1 uusilla jaksoilla ja ollaan kahdessa jaksossa mukana.

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit, ei ole mitään tietoa, tuleekohan niitä esim. kesällä uusintana? Mä kun en ole suomessa tällä hetkellä enkä näe niitä =( Todella kiva olis nähdä ne jaksot.

    -J

    VastaaPoista
  4. Mä en tiedä yhtään uusinnoista, mut ne tulee tietty myös ruutu.fihin ja se käsittääkseni näkyy ulkomaillakin. Ainakin Tunisiassa mä katoin sieltä...

    VastaaPoista
  5. Sulle on haaste :) http://lifewithmillis.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
  6. JEEEEE, siistii! Kiitos, teen sen piakkoin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)