maanantai 31. joulukuuta 2012

Meidän joulu!

Joulusta on jo aikaa, mut laitanpa vielä kuvia meidän joulusta!




Lähdettiin lauantaina junalla kohti Jyväskylää. Se oli Rockyn eka junamatka, ja olihan se yks seikkailu... Ei oikeen noi lemmikkivaunut oo koolla pilattuja...



Keski-Suomessa olikin vastassa -25 astetta pakkasta.











Käytiin Vimpelissä kattomassa mun iskää, siskoa ja pappaa. Aattona syötiin riisipuuroa ja katottiin tietenkin Lumiukko! Mouadh kävi ekaa kertaa koskaan saunassa ja alku shokin jälkeen se haluskin käydä siellä joka ilta ja viettää siellä tunteja.  Meidän seuraavassa asunnossa tulee olemaan siis sauna.











Oli hyvä joulufiilis ja semmonen rauhallinen olo. Oon odottanut tätä joulua KAUAN. Ennen haaveilin sitä, et saan viettää joulun rakkaani kanssa ja myöhemmin siitä, et saan näyttää Mouadhille suomalaisen joulun. Viime joulukin oltiin yhdessä, mutta Tunisiassa.





Rocky ja meidän Senja ei oikeen tulleet toimeen, koska Rocky halus olla kokoajan "painimassa". Mut aika hyvin ne sit tottu toisiinsa ja siihen, että kiertävät toisensa kaukaa.



Leivoin myöskin kakkuja!



Mouadh toimi neekeri joulupukkina, jolla ei ollut kenkiä :D Kyllä nauratti! Kun se jakoi lahjoja, niin jokaisen piti mennä istumaan sen polvelle ja jutella pukin kanssa.



Nukuttiin paljon, nähtiin tuttuja Tunisiasta, käytiin luistelemassa ja pelattiin pleikkaa! Mun pikkuveli ja Mouadh tuli hyvin juttuun ja oon siitä niin onnellinen. En oo kauheesti nähnyt mun pikkuveljeä viime aikoina ja on ihanaa huomata miten hieno teinipoika siitä on kasvanut. Ennen me vaan riideltiin, mut nyt me puhuttiin paljon juttuja ja on se vaan niin rakas.

Lähdettiin tapanina kohti Helsinkiä, koska mulla oli heti torstaina töitä. Lähdettiin Seinäjoelta ja käytiin kattomassa missä asuin pienenä. Mua melkeen alko itkettää tuolla. Sillon pienenä pihapiiri tuntui niin suurelta ja nyt kun menin sinne niin se tuntui niin pieneltä! Teki mieli mennä koputtavaan ovea ja mennä vaan sisälle, et tää on mun koti!! Nään vieläkin unia, että asun tuolla. Mulle tuli aika ikävä Seinäjoelle ja aloinkin pehmittelemään Mouadhia, että muutettais sinne. Se vaan tuntuu niin kodilta !!

























































6 kommenttia:

  1. Moi!
    Olen yrittänyt kommentoida jo pariin aikaisempaan postukseen,mutta en sitten tiedä, miten olen säheltänyt, kun kommentit ei koskaan tulleet perille, vaan olisi pitänyt kirjautua bloggeriin tai jotain. No, katotaan, onnistunko lähettää tämän =)
    Niin ja eipä mulla oikeastaan nyt tällä kertaa mitään asiaa ollut, kuin että kaikkea hyvää teille, olen seurannut jonkin aikaa blogiasi. Löysin tämän sattumalta My Explorationin kautta ja jäin koukkuun =)

    p.s. Seinäjoki on ihana kaupunki, itsekin olen ihan siitä liepeiltä kotoisin =)

    Hyvää Uutta Vuotta!

    -J

    VastaaPoista
  2. Mulla on tällä hetkellä komenttien valvonta päällä, et ehkä siinä on tapahtunut joku juttu.. Ihanaa kun on tullut uusia lukijoita. Harmittaa, että nyt ei ole ollut kauheasti aikaa blogille. Lupaan yrittää olla parempi bloggaaja vuonna 2013 :) Ja hyvää uutta vuotta sinullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, sitä tossa mietin lukiessa, että olis kiva kuulla miten te ootte tavannu? Ootko ollu aikasemmin Tunisiassa töissä vai lomamatkalla vai miten? Olis kiva, jos tekisit vaikka postauksen aiheesta =)

      -J

      Poista
  3. Oon kertonut tapaamisestamme ja alkutaipaleesta toukokuun postauksessa This is LOVE, mutta voin toki tehdä semmosen uudemmanki, koska tänne on tullu niin paljon uusia lukijoita :)

    VastaaPoista
  4. Mitä rotua Senja-koira on? Herttaisia koiria molemmat ja kiva kun teillä oli tunnelmallinen joulu!

    VastaaPoista
  5. Senja on suomenajokoira, kohta 6 vuotias sellainen. Se näyttää jo kyllä aika vanhukselta. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)