maanantai 19. toukokuuta 2014

Home sweet home

On se kivaa olla reissussa, mutta on se vaan ihanaa tulla kotiinkin. Varsinkin kun pojat mua täällä kovasti odottelivat kotiin ♥ Rocky oli kuulemma tosi masis ja ei oikeen syönyt koko viikolla hyvin ja nyt se onkin ollu mussa kiinni kokoajan. Äitin mussukka ♥ Oli ihanaa tulla kotiin ihan senkin takia, että vitsit mitkät ilmat ollaan saatu tänne! Tänään oli ihan semmonen olo kun olis Tunisiassa ollut ja Sahara tuuli olis puhaltanut. Mutta en tosissaan kyllä valita yhtään. Mä tykkään tämmösistä ilmoista. Meillä ei oo sisälläkään kuuma, koska asutaan ekassa kerroksessa ja tänne ei paista aurinko ollenkaan. Tain no ihan aamuaurinko ja se ei vielä niin paljoo lämmitä. Jes, kesä on vihdoin täällä! Kesäkuu tulee menemään tosi nopeesti kun joka viikonlopulle on jotain meininkiä. Eka on kaverin valmistujaiset, sit meidän hääpäivä, siitä seuraavana vkl mun valmistujaiset ja sit juhannus ja mun synttärit. Sitten onkin jo heinäkuu ja meidän matka wuhuu! Pitäis keksii jotain kivaa meidän tokan hääpäivän kunniaksi... ideoita?

Ai niin ja miljoonat biljoonat tziljoonat kiitokset niille, jotka vinkkasivat mulle earPlanes korvatulpista lentokoneeseen. Mennessä mua sattui laskussa, mut en varmaan ollut laittanut niitä kunnolla, koska Suomeen tullessa mä en tuntenut mitään. Se oli aivan ihmeellistä. En koskaan uskonut, että voisin lentää ilman sairasta kipua. KIITOS TEILLE ♥ Kukaan lääkäri ei oo koskaan mulle kertonut noista korvatulpista. Pelastitte mut todella pahoilta ahdistuksilta ja kivuilta ♥

Tää oli vaan tämmönen lyhyt höpöttelyjuttu kun lupasin kirjotella useemmin. Nyt täytyy kömpiä nukkumaan kun arki alkoi taas ja aamulla täytyy herätä töihin. Nauttikaa lämmöstä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)