maanantai 28. heinäkuuta 2014

First days

Niin ihanaa olla täällä! Ekat päivät ollaan vaan oltu perheen luona ja touhutta täällä koirien kanssa. Miehen perhe on ottanut kaksi rotwaillerin pentua ja huonoki onneksi toinen on todella sairas. Muistin taas miten paljon täällä pistää vihaksi se, ettei edes eläinlääkärit välitä tai suurimmaksi osaksi heidän diagnoosit ovat vain arvauksia laitteiden puuttuessa. Nyt vaan toivotaan, että joku lääkkeistä auttaisi koiran vointiin. Onneksi narttu on terve ja on todellinen persoona. Mä sain keksiä hänelle nimen ja tytöstä tuli sitten Bertta ♥ Pojan nimk on Roi. Mä ehdotin Dingoa ja Beniä. Tää koirien kanssa touhuaminen on hyvä hoitoa mun Rocky ja Baby ikävään. Muuten kaikki on ihanasti. Mulla pääsi ihan itku kun näin appivanhemmat puolentoista vuoden jälkeen. Ramadan päättyi eilen ja tänään juhlitaan Eidiä. Eilen illalla Sousse oli täynnä ihmisiä ja mentiinkin porukalla kahville ja syömään crepsèjä. Nam! Huomenna siirrytään hotelliin.

2 kommenttia:

  1. Moi:) oon lukenu jo pitkään blogias ja haluaisin tietää et ootko yhtään tietonen et millon suomalaiset matkatoimistot alkaa tekeen kesällä matkoja Tunisiaan? Nimittäin nykyään ne matkat on niin kalliita ettei viitsi lähteä ja viimeeks oon kumminki ollu Tunisias 2007

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Detur on ainut matkatoimisto, joka tekee Suomesta pakettimatkoja suorilla lennoilla. Detur aloittaa lokakuussa ja lopettaa yleensä huhti/toukokuun vaihteessa. Viime vuonna ainakin marraskuussa oli todella halpoja matkoja, pelkät lennot sai alle satasella. Halvimmat hotellit löytyy galahotels.comistajos haluaa tulla omatoimiselle matkalle. Kannattaa varautua siihen, että täällä on hinnat nouseet paljon...

      Poista

Kiitos kommentistasi :)