keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Raskausjuttuja

Päätin, että tulen kirjoittamaan blogiin myös raskaus/vauvajuttuja. Onhan tämä nyt suurin osa elämääni tällä hetkellä. Tein siis testin tuossa elokuun puolessa välissä ja ennen sitä olin tehnyt muutaman negatiivisen testi. Yllätyin melkoisesti kun testi plussasi heti samantien kun virsa meni tikulle. Pakkohan sitä oli uusi testi tehdä ennen kuin uskoin asian todeksi. En mä jotenkin vieläkään tajua että mun sisällä on oikeasti kasvamassa elämä. Ultrassa on niin hassua kun tyyppi heiluu mun sisällä kun heinämies, mutta en tunne sitä. Uskomatonta!

Alussa mua väsytti tosi paljon, oli kamala nälkä, mutta kaikki ällötti. En oo kuitenkaan oksentanut, eikä ollut edes lähellä. Rinnat olivat ja ovat herkillä, mutta "pahin" asia on ollut finnit ja hormooninäpyt. Mulla on aina ollut tosi hyvä iho, joten tää on ollut kamalaa ja toivon, et ne menis nopeasti pois :D Mutta muuten olen voinut normaalisti. Mulla on lunnostaan matala verenpaine ja se on laskenut tässä raskauden myötä vielä lisää, joten se aiheuttaa välillä pahaaoloa ja huimausta. Toivotaan, että näillä mennään loppuun asti. Tosin pieni arvaus jo on, että mun alselkä tulee olemaan ongelma, mutta en vielä stressaa sitä.

Hullua ajatella, että 5 viikon päästä olen puolessavälissä raskautta.Masu kasvaa jo kivasti ja eilen ostin ekat mamma housut. Jeeee, tästä se valaaksi tulo lähtee!

7 kommenttia:

  1. Ihanaa, että päätit kirjoittaa vauva aiheisia postauksia myös täällä blogissa.

    Onnea odotukseen! :) <3

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea tulevasta perheenjäsenestä :) En toki tunne teitä kuin blogin pohjalta, mutta uskon, että teistä tulee mahtavia vanhempia!

    VastaaPoista
  3. Söpö massu :) tuo mahan kasvu on niin yksilöllistä kun itselle tuli varsinainen maha sit ihan 2 viimeisenä kuukautena.Itse en varsinaisia äitysvaatteita edes tarvinnut ostaa kun on noi matalavyötäröiset farkut, vähän reilumman kokoista paitaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt alkaa jo olla paljon isompi masu :D jos äitiini tulen niin lopussa on kyllä jäätävän kokoinen maha :D Mä oon muutamat housut ostanut, mutta kirpparilta pyrin ostamaan. Ei niitä kuitenkaan kauaa tarvii :)

      Poista
  4. " Muslimimiehen kanssa avioituva suomalainen nainen vieroittaa itsensä monista suomalaisista arvosta ja tavoista – ja tekee tämän kaiken vapaaehtoisesti!"
    Onnea vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos onnitteluista ! Muusta en kyllä ole ollenkaan samaa mieltä :D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)