perjantai 7. joulukuuta 2012

Skating!!

Eilen käytiin sitten vihdoinkin luistelemassa. Ja voi sitä Mouadhin riemua ja onnea. Ette ikinä usko, mutta se osas luistella heti. SIIS HETI. Lähti vaan luistelemaan kun olis aina osannut luistella. Tuijotettiin mun kaverin kans suu auki. Siellä se vaan veteli menemään hurjaa vauhtia, hyppi, pomppi ja teki "temppuja". KAatu ehkä pari kertaa lopussa "tahallaan" kun halus tietää miltä se tuntuu... ??? Aika uskomatonta! Mun oon tällä hetkellä todella todella onnellinen. Se tunne kun näkee rakkaansa naamalla vain hymyä ja innostusta ja onnistumisen riemua, jostain mitä se ei ole koskaan ennen kokenut, on USKOMATON!! Tätä on kahden kulttuurin yhdistyminen parisuhteessa parhaimmillaan !!




Sitten vähän pinnallisempiin asioihin eli ripsipidennyksiin. Ennen kun muutin keväällä Tunisiaan, niin mulla oli ollut ripset varmaan 1,5 vuotta. Joten oli melkonen shokki kun niitä ei enää Tunisiassa ollutkaan saatavilla. Nyt kun ollaan taas Suomessa ja ripset saatavilla maailman parhaalta tekijältä ja niin hyvään hintaan (uudet ripset 45e), niin pakkohan ne oli laittaa!

Tällänen olin aamulla ennen ripsiä..


Ja tässä melkeimpä heti ripsien laiton jälkeen!


NIIN IHANAA!!! Ei tarvii meikata ja on paljon nätimpi olo. Suosittelen mun ripsien tekijää kaikille!! Jos joku kiinnostuu, niin multa voi kysellä nimeä, numeroa ja osoitetta. Mut siis uudet ripset 45e ja huolto muistaakseni 30-35e. Mulla noi kyseiset ripset pysyy ihan hyvänä semmoset 4 viikkoa, joskus jopa 6 viikkoa. Että ei todellakaan usein tarvii käydä. Kiireinen viikonloppu tiedossa, opparin tekemistä (millon ei olis), tänään pikkujoulut entisten PARHAIDEN työkavereiden kanssa ja huomenna uuden työpaikan pikkujoulut keilaten ja syöden. Sunnuntaina mahdollisesti brunssille tyttöjen kanssa ja Rockyn kanssa täytyy heittää super lenkki.

Ai niin siitä mun pitikin kysyä, että jos tätä lukee joku koirien asiantuntija, niin tarviin apua!! Rockyllä on alkanut joku ihmeellinen vinkumiskausi. Se vinkuu KOKOAJAN!! Se tuijottaa ikkunasta pihalle ja vinkuu, se istuu ja kattoo mua silmiin ja vinkuu, se vinkuu yöllä sängun vieressä... IHAN KOKOAJAN!! Ja lisäksi sen ... ööö... no SIITÄ tippuu aika paljon semmoista valkoista möhnää. Että onko sillä vaan koma kiima ja se loppuu aikanaan vai kestääkö tää loppu elämän?!? Pallit lähtee alta aikayksikön, jos sitä ei saa mitenkään rauhoittumaan.


















4 kommenttia:

  1. Kyllä minä sanoisin, että teidän koiralla on kiima. Monet koirat käyttäytyy tollaain kun se tuloo. Kannattaa harkita kastrointia.

    VastaaPoista
  2. Siihen tulokseen mäki oon nyt tullu... Ajattelin, et sil on vaan nii paljon energiaa, mut se on kyl saanu semmosia lenkkejä tässä ettääää. Kyselin eilen hintoja paljon maksaa kastrointi, ja huh huh sanon minä. Halvemmaks tulee kun se lentää Tunisiaan ja leikataan siellä..

    VastaaPoista
  3. Meidän koira (narttu) oli ainakin juoksuaikaan levoton ja uikuttava. Samoin valeraskauksien aikaan.

    -Satu

    VastaaPoista
  4. Toivottavasti menee samalla ohi kun naapurin koiran juoksutki loppuu.... :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)