perjantai 22. maaliskuuta 2013

Jessss perjantai

Viikot menee ihan hirmusella vauhdilla. Mut hyvä niin, koska tulee kesä!!! Mun pitäis nyt tietää, että milloin haluaisin pitää kesälomaa. Mulla on juhannuksen jälkeen synttärit ja haluasin mennä Rock the Beachiin kattomaan mun lemppari bändiä Stone Souria, joka esiintyy jo keskiviikkona. Sinne on pakko päästä, makso mitä makso! Toki haluaisin päästä käymään myös Tunisiassa, jossa on varmasti hyvät ilmat, perhe ja tuttuja. Mouadh tosin haluais matkustaa muualle, mut enhän mä nyt osaa vielä päättää!! Plus että Suomesta ei ole suoria lentoja kesällä Tunisiaan... :( Tasan viikon päästä nään kentällä mun opaskaverin ja samalla Babykin saapuu Suomeen ♥ Kävin eilen liittymässä salille ja olinkin tänään jo salilla. Täytyis vaan osata alottaa nyt sopivalla teholla, ei liian rankasti eikä liian löysästi. Mulla on onneksi 2 personal trainer tapaamista, joten sieltä toivon mukaan tulee jotain vinkkiä. Ostin Alepasta kokeiluksi proteiinivanukasta yhden annoksen pakkauksessa. Ennemmin mä semmosen saan alas kun niitä kammottavia palautusjuomia! Meinaa tulla oksennus kun sen yrittää juoda. Mulla on tiettyjä ruoka-aineita, joista mulle tulee oksettava olo ja päänsärky. Niitä on viili, joskus banaani ja kurkku, liika valkosipuli ruuassa ja palautusjuomat, ainakin mitä nyt näin äkkiseltään tulee mieleen. Se ruoka vaan pyörii suussa enkä saa nielaistua. Tiijättekö semmosen tunteen?! Oikeastaan mun ei tee nykyään mieli syödä juuri mitään. Ja se on huono asia, koska mun pitäisi syödä enemmän ja saada lihaksia. Että näinkin suuret ongelmat mun elämässä... vuosi sitten mietin, et miten saisin jatkuvan nälän ja puputtamisen loppumaan :D mut en valita, mä rakastan liikuntaa ja sitä fiilistä mitä ryhmäliikuntatunneilla parhaimmillaan on! Joskus ajattelin, et olis kiva itekki olla ohjaajana....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)