tiistai 5. maaliskuuta 2013

Bad dreams

Lasken kokoajan päiviä, että pääsen kotiin. Mä vaan olen niin koti-ihminen. Rakastan olla vaan ja ihailla ja suunnitella meidän kotia. Varsinkin nyt kun Baby on tulossa kotiin, niin täytyy keksiä sille pisupaikka ja ostaa ruokakupit yms. En jaksa odottaa 3 viikkoa!! Jos vain mietinkin sitä hetkeä, kun saan mun vauvan syliini niin kyllä kyyneleet tulee silmiin...

Mä näin viime yönä painajaista. Mun painajaiset on AINA samanlaisia. Paikka, henkilöt, tilanne vaihtelee, mutta juoni on aina sama. Muistan, että nää unet alkoivat ensimmäisen Suomessa tapahtuneen kouluammuskelun jälkeen. Tai niin mä ainakin muistelen... Mutta siis AINA mut/mulle rakkaan ihmisen joku haluaa ampua. Yleensä siinä on jonkinlainen pakomatka mukana, mutta viime yönä olin kaupassa kun se ryöstettiin, ja mut yritettiin sitten ampua, mutta rukoilin pelastusta. Ihan kammottavia unia. Yleensä saan itseni herätettyä jossain vaiheessa, mutta viime yönä ei onnitunut sekään. Onneksi en nää painajaisia usein kuitenkaan, ne ovat vaan aina samanlaisia. Mua kiinnostaisi tietää, mistä tuo tietyntyyppinen uni johtuu. Tiedättekö te unikirjoista mitään? Mun ripsilaittaja kertoi henkilöstä joka pystyy aistimaan mikä trauma (tai vastaava) ihmiselle on jäänyt edellisestä elämästä ja sieltä tietyt asiat toistuvat unissa tai ihan vain yleisesti tunteissa. Aika pelottavaa mun mielestä... mutta hänellä se oli auttanut. Onko teillä kokemusta? Tai näättekö tekin samaa unta/painajaista usein? Tän yön toivottavasti saan lomaa painajaisilta...

2 kommenttia:

  1. Hei! Mulla on unikirja ja ampuminen tarkoittaa valveilla olevaa pelkoa. Eli elämässäs on jotain mitä pelkäät tosi paljon ja se heijastuu sun uniin ampumisen muodossa. Itse näin paljon ampumis unia, kun mulla oli pelkotiloja ja en uskaltanut olla yksin, jos muita sun unessa ammutaan sun lisäks, niin yleensä merkkaa siihen, että pelkäät jonkun sun läheisen tekevän sulle jotain pahaa. tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei.. kiitti! Täytyyki alkaa tutkimaan tätä uni asiaa tarkemmin :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)