lauantai 2. maaliskuuta 2013

I'm not here for your entertaiment.....

Nyt on ensimmäinen viikko koulutusta takana ja täytyy sanoa, että vaikuttaa mielenkiintoiselta työltä ja olen jopa positiivisesti yllättynyt, vaikka kyseessä on puhelintyö. Tutustuin tosiaan mun kahteen uuteen duunikaveriin vasta lentokoneessa matkalla tänne, mutta huomattiin aikalailla heti et ollaan todella samanlaisia ja juttua riittää. Olis ollut ihan kamalaa olla täällä kaksi viikkoa jos ei tultais yhtään toimeen... torstaina käytiin TAAS ostoksilla ja eksyin taas New Yorkeriin. Onneksi se on Helsingissäkin, mutta oon kokonaan unohtanut sen olemassa olon. Muistanko oikein, et se on Myyrmannissa? Sain myös eilen kuulla, että Kööpenhaminan kentälle on avattu Victorias Secrets! En oo koskaan käynyt, joten odotan toooodella innolla!

Eilen netti maailma aiheutti mulle aika pahan mielen. Meidän kihlapäivä on 1.3 eli tasan vuosi sitten kuvattiin teidänkin näkemä Matkaoppaiden jakso. Mä oon tosiaan täällä Malmössä ja Mouadh kotona Suomessa, joten eipä päästy juhlimaan, mutta viikon päästä sitten. Sain kuitenkin eilen kommentin (en ole pystynyt julkaisemaan enkä vastaamaan kännykällä kommentteihin) blogiini, josta tuli todella paha mieli. Kommentti meni jotenkin näin: "näin eilen miehesi paikassa x aika läheisissä väleissä jonkun tytön kanssa. " mitähän mun nyt sitten pitäisi tästä ajatella? Kiitos kommentistasi? A) se on voinut olla joku muu b) se tyttö on voinut olla tyttökoulukavereita, mun tyttökavereita, mun tyttöserkkuja c) MITÄ HELVETTIÄ ?!??! En edes jaksaisi alkaa tätä asiaa puimaan tai antaa kommentin kirjoittajalle (ylläri anonyymi) tätä tyytydystä, että kirjoitan asiasta, mutta kuhan vaan aloin miettimään ihmisten ilkeyttä. Valittavasti olen myös lukenut keskusteluja meistä vauva.fistä ja suomi24.fistä, mut en jaksa välittää. Olen toki saanut näistä lähteistä paljon uusia lukijoita ja suurin osa on ihania sellaisia ♥ itsepähän olen tehnyt elämästäni "julkista" ja kertonut asioista rehellisesti, mutta ilkeys, toisen tahallinen loukkaaminen ja ajattelemattomuus ovat mulle asioita, joita en pysty käsittämään. Mä itse tunnen avioliittoni ja luotan mieheeni kun kiveen ja olen koko matkan ajan hyvillä mielin enkä mieti, että mitä hän Suomessa tekee. Mä en ala kenenkään anonyymin kommentin takia epäilemään miestäni tai kyttäämään. En tiedä mikä oli kommentin tarkoitus, mutta ainakin se tuli sopivasti meidän kihlapäivänä ja sai mut miettimään minkälaiset ihmiset tätä blogia lukevat. Jos esim. toisten onnellisuus vituttaa tai se et oon raahannut Suomeen yhden "mamu elätin" lisää niin TÄTÄ BLOGIA EI OLE PAKKO LUKEA. Mä en vaan voi ymmärtää tätä, enkä muutenkaan paskanjauhamista bloggareista keskustelupalstoilla... mutta onneksi tämä oli vain yksi idiootti ja kaikki mun muut lukijat on superhyper ihania ♥

Asiasta kukkaruukkuun, niin eilen käytiin Fagens nimisessä Irish Pubissa after workissä ja syötiin ja juteltiin ruotsalaisten kolleegoiden kanssa. Onneksi tultiin aikaisin hotellille ja nyt vielä vois ottaa päikkärit ennen Malmö tutkimusretkeä ja salia. HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

13 kommenttia:

  1. offf kannattaa vaa jättää jotkut anonyymit omaan arvoonsa ja olla välittämättä ;) x

    VastaaPoista
  2. Laura, tollaset ihmiset haluaa tahallaan pahoittaa sun mielen jostain käsittämättömästä syystä. Sä olet aivan oikeassa siinä että luotat miehees etkä anna ilkeiden idioottien vaikuttaa. Sä olet pirun nätti ja sulla on kiva komea mies ja sehän ihmisiä vituttaa. Se on niitten ongelma, jätä se omaa arvoon. Mitä pettämisee tulee niin mä olen aika mustis mutta olen miettinyt sen niin että ei ole järkeä murehtia sellaista asiaa nyt. Jos niin tulee joskus käymään niin mietin asiaa sitten. Rakasta täysillä ja ole onnellinen. Harmittaa että on tollasia ihmisiä mutta kusipäitä nyt on aina huutelemassa omaa pahaa oloaan pois, mitä me niistä :) onnea uuteen duuniin! Lulu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on vaan koitettava ajatella järjellä ja kyllähän tähän maailman paskoja ja kateellsia ihmisiä mahtuu. Oon kahdessa edellisessä suhteessa käyny läpi pettämishelvetin, mustasukkaisuuden ja kaiken mahdollisen, joten oon kyl oppinut niistä aika paljon. Jos toinen pettää, niin sitä ei voi estää, se voi tapahtua milloin vain. Mut jos kokoajan miettii sitä je epäilee, niin saleen niin käy! Kiitos ihanasta kommentista <3

      Poista
  3. Tosi ikävää, että sait tuollaisen viestin. Jos tuo olisi oikeasti totta, olisi erittäin suuri sattuma, että joku blogin lukijoista sattuisi paikalle. Toivon kovasti, että pääset tuon mielipahan yli nopeasti. On tosi tärkeää, että voit keskittyä sataprosenttisesti nyt tähän koulutusjaksoon, koska se vaikuttaa paljon tulevaisuutesi. Kaikkea hyvää sinulle ja pian pääsette juhlistamaan kihlauspäiväänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niinpä... ihmiset on vaan niin outoja! Ja vaikka tuo olisi totta, niin ite en IKINÄ tulis kirjoittelemaan tommosia kenellekään, koska koskaan ei voi tietää sitä asiayhteyttä. Tai jos ei tunne ihmistä, niin olla varma, että se ihan oikeasti oli se ihminen! Kiitos <3

      Poista
  4. kirjoitin pitkän kommentin ja se hävisi. Nyt siis ytimekkäästi: älä välitä mulkuista ja rakasta täysillä. Sä tiiät sun miehesi, ei kukaan muu. Sä olet noin nätti ja sun miehesi kiva ja komee ja sehän kusipäitä vituttaa :) xox

    VastaaPoista
  5. Ei tollasista jutuista kannata välittää. Aina löytyy pari vajaata tyyppiä, joilla ei ole elämässään muuta sisältöä, kuin yrittää hankaloittaa muitten elämää. Pääasia, että ite tiedät missä mennään. Ja noi kyseisten keskutelupalstojen vakiokommentoijat voi todellakin jättää omaan arvoonsa, ne on näemmä jättäneet aina ne aivonsa narikkaan niitä nasevia kommentteja kirjotellessaan.

    Tsemppiä koulutukseen, näyttää ihan mielenkiintoselta ja varmasti kiva ja erilainen kokemus!

    -J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli vaan taas shokkina ihmisten ilkeys ja tyhmyys, koska itse en noin koskaan tekisi. Saan niin vähän pahoja kommentteja, että sitten kun niitä tulee niin oon aika shokissa! Yritän olla lukematta keksusteluja ja onneksi tämmöset jutut unohtuu aika nopeasti. Eihän kukaan edes muista enää suurintaosaa BB-kilpailijoista :D Kiitos <3

      Poista
  6. hei mitä oliks sä se tyttö matkaoppaissa?! oot ihan huippu kaunis!<3

    p.s. toivottavasti en oo nyt väärässä tai saan vajota maan alle..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä olen, eli ei tarvitse vajota maanalle :) Kiitos <3

      Poista
  7. Minkälaista puhelintyö/telemarkkinointi mahtaa olla siellä päin?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)