torstai 12. joulukuuta 2013

Mitä kuuluu?

Oon ollut pienellä blogilomalla huomaamattani. Mun huomaamattani on myös tullut joulukuun puoliväli. Meillä on töissä ihan J-Ä-Ä-T-Ä-V-Ä kiire ja illat on mennyt siitä jotenkin toipumalla, joko siivoten, salilla, Rockyn kans tai kavereita nähden. Plus tää pimeys on saanut mut todella väsyneeksi. Arkipäivinä en nää päivänvaloa ollenkaan :( Kokoajan on vaan pimeetä, niin onko ihme jos vähän meinaa väsyttää ja olla flegmaattinen olo. Tämmösenä vuodenaikana sitä miettii, että mulla olis ollut vaihtoehtona valita myös Tunisian aurinko.

Nyt on muutes aivan uskomattoman halpaa matkustaa Tunisiaan! 149e viikoksi lennot ja hotelli. Pelkkä lento on 99e menopaluu. Tekee pahaa edes katto niitä kun tietää, että ei pääse. Ehkä keväällä sitten. Olis ainakin yhdet häät tiedossa ja mahdollisesti myös toiset häät ja yhdet kihlajaiset... olis niin ihanaa päästä kavereiden juhliin. Mutta katsotaan.

Maaliskuun 7.päivä mulla ainakin on jo tekemistä! Mennään yhen ystävän kanssa kattomaan Backstreet Boysia!!!! Miii sou happiii♥ Olin sillon lapsuudessa enemmän spaissarityttö, mut myös Bäkkäreitä tuli kuunneltua. Hassua miten vieläkin muistaa sanat niin moniin biiseihin.... Meillä oli oma Spice Girls ja "harkat" melki joka päivä. Katottiin videoilta esiintymisiä ja yritettiin matkia niitä. Mä olin tietty Geri, koska mulla oli "punanen" tukka. Muistan kun löysin Keskiseltä semmoset läskipohjakengät.Niistä tuli mun suurin aarre ja voi isä kun niistä otettiin kuvia. Siis pelkistä kengistä. Lahkeet vedettynä ylöspäin ja pitkätkalsarit hienosti näkyen, molemmat jalat peräkkäin, pelkkä kuva lattianrajasta mun kengistä. Ja niitä otettiin ainakin 10 kuvaa filmistä. Ihania muistoja! Mä haluan kuulla teidänkin Spice Girls tai Bäkkäri muistoja!

Mouadh ei tainnut edes tietää mikä on Spice Girls kun kysyin joskus... niillä ei varmaan edes ollut vielä telkkaria silloin. Hassua miten erilaiset lapsuudet me ollaan eletty,vaikka ihan samaan aikaan ollaan oltu lapsia. Oon toki kuullut paljon tarinoita Mouadhin lapsuudesta, mutta eniten ovat jääneet mieleen sen ympärileikkaus, jonka aikana katkes sähköt ja niitten "sotaleikit" sammakkokranaateilla. Älkää kysykö miten ne sai ne sammakot räjähtämään..... :D Se oli aika villilapsi (niin kai ne pojat aina on) ja mä taas aika säikky ja rauhallinen. Mä pelkäsin aivan älyttömän paljon raketteja (pelkään vieläkin) ja aloin itkemään maailmanpyörässä. Me rakennettiin paljon majoja,leikittiin kotia ja barbeilla. Mouadh on muuan muassa meinannut hukkua jääkaapilla seilaten jätevesijärveen.... Tuosta tulikin mieleen, että kyseinen kaveri jonka kanssa meinasi hukkua, on kans Suomessa! Pari viikkoa sitten paljastui, että hän on myös mennyt suomalaisen kanssa naimisiin ja asuu Vaasassa. (Jos hänen vaimonsa lukee tätä, niin pliis kommentoi  :) olis kiva jutella enemmän) .

Tää meni nyt ihan lapsuuden muisteluksi, mutta kyllä sitä vaan usein toivoisi olevansa vielä lapsi... eikä tarvis miettiä vakavia aikuisten juttuja....

4 kommenttia:

  1. Hahhha en tiijä miks mutta repesin täysin tolle jääkaappi episodille :'D Nään sen mun silmissä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaha joo mä vähän nauroin kun kuulin ton! Sen äiti ei toisin ollut kovin ilonen kun se tuli kotiin likavedeltä haisten :DDDD

      Poista
  2. Mäkin fanitin Spaissareita ja Bäkkäreitä, olin molempien konserteissa sillon ku ne oli Suomessa... joku 1998 ja 1999 ehkä? :D Olin aina Emma, kun oon blondi, piti aina laittaa semmoset saparotkin että varmasti näytän samalta. Esiinnyttiin jossain koulun välitunneilla aina meidän Spaissari-kokoonpanolla, mutta onneks niistä ei oo mitään videotodisteita jäljellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin halusin Spaissareiden keikalle niin paljon ja yks "meidän spaissareista" pääsikin sinne keikalle ja oltiin niin kateellisia.Mua harmittaa,että ei oo mitään videita, ihan muutamia kuvia vaan. Koska kaikki on vaan omien muistikuvien varassa :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)