tiistai 4. helmikuuta 2014

Lemmen laiva

Kauhee kiire kiire! Perjantaina tosiaan lähdettiin laivalle meidän ystäväpariskunnan kans joilla oli mukanaan myös maailman ihanin 6kk poikavauva ♥ Teki hyvää mun vauvakuumeelle.... NOT. Hytit ei onneks olleet siellä autokannen alla, joten päästiin rattaiden kanssa helpolla. Me saatiin Mouadhin kanssa kaikesta mm. Kaiteista, kahvoista, hissinnapeista kokoajan sähköiskuja eikä uskallettu koska mihinkään :D Mä teen silleen et annan esim metalliselle ovenkahvalle luunapin kun ennen kun kosken siihen niin en tunne sitä sähköiskua ollenkaan :D

Ekana mentiin heti syömään ja onneks ei ollu paljon porukkaa buffassa niin sai suoraan kävellä ottamaan eikä tarvinnut jonottaa. Laiva alko keinumaa  aivan järkyttävästi heti, mutta silti oltiin loppuun asti syömässä herkkuja. Jälkkäripöytä oli kyl toooooooodella surkea! Mut ehkä hyvä niin ;) Oltiin kaikki aika poikki ja pojat pelaili koneita ja me tytöt höpötettiin vauvasta yms. Mentiin aikaseen nukkumaan kun väsy painoi kaikkia. Käytiin lauantaina Tukholmassa ja näin mun opas kaveria Tunisiasta. Vika ilta keinuttiin taas laivassa ja yrjöt oli lähellä lentää :D

Kirjoittelen vielä enemmän reissusta kun laitan kuvia kamerasta. Nyt Nukkumatti tuli ja heitti unihiekkaa mun suuntaan. Pus teille kaikille ihanille jotka jaksatte lukea ja kommentoida ♥

8 kommenttia:

  1. Meikä tykkää teistä!

    VastaaPoista
  2. Ihanalta kuulostaa :) tollasista reissuista saa yllättävän paljon uutta puhtia arkeen! Uusia postauksia odotellen ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se laivailu oikeen ole mua varten enään! Ens kerralla mennään kyl lentäen :)

      Poista
  3. Onks sulla muuten silmälasit? Aattelin vaan, kun muutamissa kuvissa sulla on ollut noi ihanat lasit :) mistä liikkeestä?? Haha, mä nimittäin käytän piilareita suurimmaks osakseen, mutta sitten just kun mieheni luona ravaan niin onhan sekin hankalaa lennoilla ym.. Koska en oo löytännyt kivoja laseja, oon liian vaativa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mulla on ollut lasit lukiosta asti. Käytän tosin vaan koneella ja muutenkin lukiessa.... onneks pärjään muuten ilman, koska musta ei olis piilareiden käyttäjäksi. Nää lasit on Simäasemalta ostettu viime syksynä Burberry-merkkiset. Oon kyl tykänny toooooosi paljon :) Ja syksyllä oli hyvät alennuksetkin! Nää oli kovassa olessa ja sain kehykset jollain 80e kun normaali hinta oli muistaakseni yli 300e... Kyl mäkin monet kokeilin, mut mulla oli mielessä jo et haluan tommoset mustat "nörttilasit" :D

      Poista
  4. Mistä toi paita on missä leopardi olkapäät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on mun kaverin nettikaupasta, ei saa muualta :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)