torstai 30. tammikuuta 2014

For The Rest Of My Life


Oon ihan rakastunut tähän biisiin ja koko mieheen ! Oon kuunnellut miehen musiikkia nyt viikon ja tulee niin mieleen taksimatkat Tunisiassa kun kuuntelee noita arabiankielisia versioita :) Tää ei ehkä oo niin muitten kuin muslimien mieleen, mutta kertokaahan jos olette jo kuunnelleet kyseisestä miestä tai jotain muita hyviä samantyylisiä laulajia. Saa kaikki muutkin vinkkailla lemppari biisejä ja laulajia, niin saan uutta kuunneltavaa!

Ps. Me lähetään huomenna laivalle !





12 kommenttia:

  1. Maher Zain on mun suosikki, niin hyvä ääni :)
    Sami Yusufilla on samantyylistä musaa. Varsinkin You came to me biisiä on tullut kuunneltua muutaman kerran :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään äänestä niin paljon <3 Ja onhan noi sanatkin ihanat! Täytyypäs kuunnella toi minkä vinkkasit! Kiitos!

      Poista
  2. Anteeksi, mutta aika kauheaa englantia. Varmaan olisi kaunista, jos laulaisi kielellä, minkä osaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan hänellä arabiaksikin biisejä! Mua ei onneksi haittaa tuo lausiminen kun puhun itekkin mamu englantia...

      Poista
  3. On muuten hyvä biisi! Oli kuunneltava moneen kertaan :) Tulee jotenkin hyvä fiilis ♥ Mukavaa laivareissua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan! Kuuntele ihmeessä miehen muitakin biisejä! Ja kiitos <3

      Poista
  4. Juu tuttu on, tulee itsekin kuunneltua aika paljon. Tarkotakko 'samantyyppisellä' muita uskonnosta laulavia? Jos, niin täs on yks aika kiva: http://www.youtube.com/watch?v=6BUX6zS5Iyk. Vai tarkotakko samantyyppistä melodiaa, mutta et välitä niin sanoista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm no ehkä melodillisesti ja myös arabitaustaista tarkoitin. Mutta toki niillä sanoillakin on merkitystä :) Kiitos vinkistä! Laitan kuunteluun :)

      Poista
  5. ♡♡ ihana biisi! On nyt mun mun soittolistalla, i likeeeee :) ja oli pakko ettiä sanotukset, oon ihan myyty ♡♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ihana! Kuuntele ihmeessä miehen muitakin biisejä <3

      Poista
  6. Aivan ihana biisi ja just mun tyylistä musaa. Tykkään tosi paljon, vaikken muslimi olekaan ;-). Ihanaa laivareissua teille molemmille ja kiitos tästä blogista! Mukavaa lukea aina teidän kuulumisia :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäsit! Mun marokkolainen kaveri esitteli mulle tän miekkosen :) Kiitos itsellesi kun jaksat mun höpöjä juttuja lukea ja kommentoida <3 Ehtisinpä vaan kirjoitella useammin... :(

      Poista

Kiitos kommentistasi :)