maanantai 8. lokakuuta 2012

I still believe in your eyes I just don't care what you have done in your life



Oon väsyneempi kun varmaan koskaan ikinä ennen elämässäni. Hirveesti töitä kun meitä on nyt vaan kaks opasta Soussessa ja nyt myöskin alkaa IHAN VÄHÄN vaan stressata muutto takas Suomeen. Oon tässä just koko päivän yrittänyt löytää meille kotia. Löysi aivan ihanan täydellisen, mut miks helvetissä takuuvuokrien pitää ollu joku melkeen 2000e??! Kellä on tommosia summia? Kysynpähän vaan.... Onneksi on kuitenkin mun 25 neliön yksiö :D Siitä on hyvä aloittaa! Haluaisin vaan pian löytää ihanan kodin (jossa on isoooo keittiö ja astianpesukone) ja iiiiiiso lasitettu parveke. Muita toiveita ei ole. Niin ja sen pitää olla Pohjois-Helsingissä. Muualle en muuta.



 Viime viikolla oli jo vähän parempia päiviä ja aloin oikeesti miettii, et nyt mä muutan pois. Tuleehan mulle tännekin totta kai ikävä. Mietin jopa, et nooo kyl mä ehkä voisin täällä asua jos olis hyvä työ ja pääsis aina tasaisin väliajoin käymään Suomessa. Onhan se ihan kivaa ajella LOKAKUUSSA töihin ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja lämpöasteita +30....




Mouadhin kaveri Hossem oli meille ja pojat tsillaili. Mouadhki alkaa tajuamaan, et kohta se ei enää oo täällä ja nää sen kavereita. Mut Hossemki on muuttamassa jossain vaiheessa Britteihin kun se menee naimisiin sen tyttöystävän kanssa joskus ens keväänä. Ne ilmotti jo tulevansa meille ens jouluna 2013 :D Tiedoksi vaan mun äitillekin!



Laitoin pitkä aikaa suuhun hampaiden valkaisuliuskat! Oli aika kaunis olo :D Ja lisäks mulla oli viime viikolla maailman isoin ja rumin finni ihan huulen reunassa. Näytti varmaan ihan herpekseltä, mut finni se vaan oli... Mut ihan helveti ruma sellanen. Mitä tästä opimme, älä räplää luufinniä (semmonen kova valkonen pallo ihon alla), koska se tulehtuu ja siitä tulee iso ja ruma!




ÄITI ÄLÄ SAA SYDÄNKOHTAUSTA! Tämä ei ole meidän uusi koiramme, vaan Mouadhin porukoitten uusi staffi pentu Taiga! Taiga oli meillä yhden yön leikkimässä Rockyn kanssa. Niitä tuli ihanat kaverukset. Taiga seuras Rockyä joka paikkaan! Mut vähän surullisempia uutisia sitten. Muistatte sen pienen Rääpäle kissan jonka pelastin kadulta. Vaikka miten yritettiin, niin se kuoli tänään. Tasan kaksi viikkoa se jaksoi taistella ja yrittää, mut nyt voimat loppuivat. Itkuhan siinä pääsi. Haudataan se tänään meidän takapihalle, ettei mitkään eläimet pääse kaivamaan sitä.


 Mä koitin ehdottaa koiralle nimeksi Alex, mut Mouadhin veli halus et sen nimi on Taiga. Sitten koitin kertoo sille miten siistii olis jos sen nimi olis Taika eli Magic.... Mut ei.... Mut taidan pitää ton nimen mielessä ja antaa ite sen jollekin tulevaisuuden eläimelleni! Tosin oon jo päättänyt, et sitte joskus kun meillä on iiiiiso oma talo ja piha niin otetaan Rockyb kaveriks rotwailleri tyttö ja sen nimeksi tulee Sade.



Sitte yks päivä mulla oli kauhee päivä ja ainut mikä piristi, nii Mouadh osti mulle uuden sormuksen jota oon ihaillut ja kuolannut <3 p="p">



En tiijä miks toi kamera tekee nykyään kaikesta sumuista mössöä. Mut sorii! Meillä on nyt siivoja siivoamassa kun en oikeesti koskaan ehdi siivota ja oon niin väsynyt. Se on täällä niin halpaa, et ihan hävettää. Se pesee pyykit, järjestelee kaapit, pesee lattiat ja vessat ja astiat.. Voitteko uskoa, et se pyytää siitä 15 TND eli 7,5e?!? Mua iiiiihan vähän hävettää... Se varmaan pitää mua likaisena ja laiskana eurooppalaisena kermaperseenä.... Mut sen työtähän se on, mut ymmärrätte varmaan? Kyl mäkin miettisin, et miks vitussa tuo akka ei ite siivoa kun kerta on koneellakin aikaa olla :D Täytyy uskotella sille, et teen "töitä".....

Viikonloppu oli pitkästä aikaa maailman kivoin! Olin ihan sika väsynyt, mut mun kaveri (joka sattuu vieläpä olemaan Karstulasta myöskin) asuu Tunisissa ja tuli sen poikaystävän ja kahden suomalaisen (jotka on myös karstulasta) tänne Sousseen la-su ja käytiin syömässä ja jätskillä ja Mouadh toimi oppaana heille kun mä olin töissä. Oli niin ihanaa puhua suomea ja vertailla kokemuksia ja puhua Karstulasta.Mouadhille tää oli ehkä vielä tärkempi juttu, koska se pääsi tapaamaan suomalaisia (muitakin kun mun parhaita kavereita) ja toisen suomalais-tunisialaisen pariskunnan. Se huomas miten kivaa on henggailla porukalla ja miten hienoja ihmisiä suomalaiset (siis karstulalaiset ;) ) ovat. Pidetään peukut pystyssä, et tää kyseinen pariskunta muuttaa Suomeen jossain vaiheessa! Mun kaveri kysykin, et tunnenko ketään muita suomalais-tunisialaisia pariskuntia. Tunnen kaks, mut kummankaan mies ei asu Suomessa (vielä). Musta olis ihanaa jos saatais Suomessa Helsingistä tuttuja suomalais-tunisialaisia! Et VINK VINK jos siellä ruudun toisella puolella on joku pariskunta, mennään kahville marraskuussa? :D

Kohta enään viikko jäljellä... En ole edes aloittanut pakkaamista ja huomenna mulla on vika vapaa ennen ku lähen. Vois ehkä alkaa vähä suunnittelemaan mitä ottaa mukaansa.... Me lähetään nyt syömään 4kk naimisissa-päivän kunniaksi yhteen IHANAAN OIKEAAN italialaiseen ravintolaan, jossa on OIKEETA mozzarellaa ja pestoa. Ja voitteko kuvitella, et kallein annos listalla on 4e?!?

KOHTA NÄHDÄÄN <3 p="p">
p.s. Me kuvataan illalla se kysymys video! Ei ihan kauheesti ollu tullu kyssäreitä, nii tähä kerkee vielä heittää niitä. Jos niitä ei tuu lisää nii me keksitään sit ite tyhmiä juttuja joita kysellään toisiltamme! Että siitäs sitte saatte :)

1 kommentti:

  1. Apua te ootte ihania, en malta oottaa jo videota :)) Ihan yks kysymys sitten, ellei se ole jo esiintynyt täällä, niin miten sun vanhemmat otti tiedon vastaan sun Tunisiaan muutosta, naimisiin menosta jne ilmeisesti kun he eivät kovin hyvin Mouadhia sitä ennen tunteneet? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)