perjantai 12. lokakuuta 2012

SAP eli stressi ahdistus paniikki !!!



Täällä alkaa olla sellanen stressin poikanen päällä että huh huh! Eilen saatiin vähän jännitystä elämään kun kävin Deturin sivuilla ja sielläpäs ei ollutkaan enään lentoja 2.11-9.11. Eli just sille ajalle kun mun piti tulla takas ja hakemaan Rocky. Mouadhillahan on jo lippu 9.11 Helsinkiin ja sitä ei voi muuttaa. Laitoin heti mailia Deturille et olisko peruutuspaikkoja tai edes menolippua Tunisia-Helsinki, ja vastaus tuli ei ole. Menin sit kuitenki kattomaan Deturin sivuja ja yhtäkkiä sinne olikin tullut paikkoja kyseiselle päivälle!! Äkkiä lippu ostoon, vaikka oli aika kallis 400e. Maanantaina pitää vielä varata Rockyn paikka ja ne tarkistaa kyseisen koneen kapteenilta onko sille ok, et koira tulee. Jos kapteeni sanoo ei, niin se on sitte ei ja Rocky ei pääse. Vietäin koko vkl rukoillen, että kapteeni sanoo kyllä. Tehkää tekin niin.



Tänään on tuntunut jotenkin todella epätodelliselta, et oon lähdössä pois. Puoli vuotta on pitkä aika ja tottakai tästä paikasta on tullut mun koti. Vaikka sillon aluksi tuntu, et ei se ole mitenkään mahdollista. Mut niin se vaan menee et your home is there where ever your heart is. Ahdistaa niin paljon tulla takaisin ja saada omat asiat taas järjestykseen ja sitten vielä Mouadhinki asiat. Oon niin stressi ihminen, vaikka koitan ajatella, et päivä kerrallaan ja kaikki järjestyy kyllä. Pahimmat jutut ovat jo takana päin, mut silti pelottaa miten me päästään työelämään kiinni ja koulu loppuun ja uus asunto ja plaa plaaa! No onneksi mulla on maailman ihanin ja auttavaisin perhe ja ystävät.



Viime viikollahan mä sain antibioottikuurin ja kolme muuta lääkettä poskiontelotulehdukseen. No, en tiijä mikä siinä on, mut eilen mulla alko taas ihan järkyttävä flunssa. Nyt oon nenä tukossa ja yskin taas. Toivottavasti keskiviikkoon menessä on röörit auki, koska muuten en lennä. Mua sattuu muutenki aivan hevetisti korviin, nii jos mulla on flunssa.... Nii mun pää tulee räjähtämään.


1.11 pääsen yhdeksi yöksi mun kotiin ja omaan sänkyyn! Ja kuukauden päästä makoilen tuolla Mouadhin ja Rockyn kanssa ja katotaan salkkareita ja syödään irtokarkkeja ja juodaan muumilimpparia! That`s my dream!



Jos vihdoin sais vaikka ton peilin seinälle nii olis aika jees! En malta odottaa, et saadaa isompi kämppä ja pääsen sisustamaan ja äiti pääsee kutomaan meille mattoja ;)





Kyllähän mulle kuitenkin kahdessa viikossa tulee kiva tuota mussukkaa <3 16="16" 3="3" 6="6" aluksi="aluksi" anemia="anemia" el="el" erill="erill" flunssa="flunssa" ik="ik" it="it" j="j" ja="ja" kk="kk" kun="kun" lkeen="lkeen" m="m" mut="mut" n.="n." n="n" nukahdan="nukahdan" nukka="nukka" nukkua="nukkua" nukuttu="nukuttu" nyt="nyt" olemaan="olemaan" ollaan="ollaan" oltu="oltu" outoa="outoa" p="p" paita="paita" peppu="peppu" putkeen.="putkeen." putkeen="putkeen" rakastan="rakastan" sekunissa="sekunissa" stressi="stressi" t="t" toisaalta="toisaalta" tulee="tulee" tuntia="tuntia" v="v" vaan="vaan" varmaan="varmaan" varsinkin="varsinkin" voisin="voisin" y="y" yksi="yksi" yksin="yksin">


Vielä ennen kun lähden, eli tiistaina, aijon käydä ottamassa harkusa tatskat! Vaikka äiti sano, et ne on rumat:( Musta se on hienot! Varsinki tuolla paikassa jossa otin noi sillo häihin.


Huomenna lisään sen mun vastausvideon. Piti vähä miettiä, et laitanko sitä, koska oon niin ruma ja vammanen siinä, että apuaaaa :D Mut en jaksa tehdä uutta nuhaisena ja väsyneenä. Ai niin, Baby on muuttunut ihan täysin leikkauksen jälkeen! Se vaan nukkuu kotona ja haluaa kokoajan olla paijattavana!

2 kommenttia:

  1. Hei! Haluisin kysyä sinulta, että paljonko maksoi tuoda Rocky Tunisiasta Suomeen Deturin lennolla?! :) Minulla sama tilanne pian, mutta tuon 2 koiraa ja myös Deturin kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Detur ei liity tähän mitenkään vaan lentoyhtiön kanssa pitää hoitaa kaikki asiat. Tunisiasta lentoyhtiö on Nouvellair, ja heillä on ONNEKSI käytössä könttä hinta eikä kilojen mukaan, niin kuin useimmilla lentoyhtiöillä. Yli 8 kg painava koira+häkki menee aina ruumaan, joka maksaa Nouvellairilla AINA 50e. Matkustamossa matkustavat eläimet maksavat 30 kg. Deturille täytyy vain ilmoittaa häkin koko+paino koiran kanssa ja varausnumero. He varmistavat kapteenilta, että eläin on ok tuoda, koska kapteeni päättää sen loppujen lopuksi haluaako koneeseen eläintä. Ja sitten vaan häkin ostoon, paperit kuntoon (joka on melkoisen haasteellista Tunisiassa) ja kentällä vaan maksu euroina ja koiran koneeseen :)

      Poista

Kiitos kommentistasi :)