maanantai 19. marraskuuta 2012

And yes there are times when I hate you but I don't complain 'Cause I've been afraid that you would walk away Oh, but now I don't hate you, I'm happy to say That I will be there at the end of the day





Olin koko viikonlopun töissä ja siltä kyllä tuntuukin jaloissa ja selässä. Ollaan siivoiltu kotia ja vihdoin kaikki pahvilaatikot ovat varastossa ja saatiin imuroitua kauhea pölykerros. Laitettiin jo vähän jouluakin, eli kynttilöitä ja jouluvaloja! Tällä viikolla pitää leipoa ensimmäiset joulutortut... Ihanaa kun tulee joulu!!

Viikonloppuna tuntui, että kaikki vaan kaatuu päälle kun oon töissä niin paljon ja Mouadh joutuu olemaan yksin täällä, eikä sillä ole mitään tekemistä. Oon koittanut sanoa, et kyl se voi ihan hyvin lähteä kävelemään kaupungille ilman mua, mut ei kuulemma uskalla, jos eksyy. Mun pitäis käyttää mun kaikki vapaa-aika koulun tekemiseen, mut se on aika haastavaa kun toinen on kokoajan yksin muutenkin. Lisäksi mulle tuli taas terveydellisesti vähän takapakkia (YLLÄTYS), niin tuli lisää turhaa rahanmenoa... Mut ei saa valittaa, paitsi siitä, että selkä on ihan helvetin jumissa. Tuntuu ihan ku ei pystyis edes hengittää kunnolla. (Tietääkö kukaan halpaa ja hyvää hierojaa Helsingissä?) Pikaiset päivityksen vaan tässä teen samalla kun kirjoittelen opparia. Juuri mitään kerrottavaa meidän elämästä ei ole kun jokainen päivä menee samaan malliin ja joka päivä oon vaan hirmu ahdistunut, et miten me selvitään ja milloin voi alkaa ajatella, et nyt kaikki on ihan reilassa... Oon vaan kauhee stressierkki kokoajan!

Onneksi tänä maanantai aamuna paistaa aurinko! Toivotan kaikille ihanaa ja aurinkoista viikonalkua <3 br="br">

2 kommenttia:

  1. Miulle jäi vähän epäselväksi, että asutteko te miehesi kanssa ihan kahdestaan vai sun porukoilla vai miten? :) Noi kynttilät tuo ihanan tunnelman <3 ah mä rakastan joulua!

    VastaaPoista
  2. Asutaan ihan kahdestaan (ja Rocky tietty) 25 neliön yksiössä, eli ihan liian pieni meille! Sitten kun ollaan saatu kaikki asiat järjestykseen niin etsitään isompi asunto. Nyt toistaiseksi mahdutaan vielä tähän ja onhan tää edullisempaa asua näin! Laitettiin vielä lisää jouluvaloja ja kynttilöitä, niin pitää ottaa uudet kuvat ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)