maanantai 26. marraskuuta 2012

Last Christmas i gave u my heart...

Eilen sunnuntaina oli Helsingissä joulukadun avajaiset. Vaikka oon asunut täällä kohta 5.vuotta, niin en ole koskaan käynyt joulukadunavajaisissa, niin olihan sinne nyt lähdettävä. Ekana kun astuttiin ovesta ulos, niin alkoi sataa vettä kaatamalla. Tuli hyvin jouluinen fiilis...





Keskustassa oli hirveesti sakkia, mut itse kulkue kesti, ehkä 10 minuuttia ja en edes huomannut kun joulukadun valot syttyivät... Olin ehkä vähän pettynyt, mut Mouadh oli hyvin innoissaan ja ihmetteli miksi minä ja mun kaveri haluttiin seisoa niin kaukana kulkueesta, eikä siinä rivissä pikku nappuloiden kanssa ihan kulkueen menoreitin varrella.. No siellä Mouadh innoissaan otti kuvia pikkunappuloiden kanssa :D







Käytiin sitten tietenkin Stokkan jouluosastolla ja ihmeteltiin kaikkia niitä ihania koristeita. Päätettiin, että meidän on pakko hankkia oma pieni joulukuusi ja siihen kivat koristeet! Mulla ei oo moneen vuoteen ollut joulufiilis, mut nyt kyllä on. Tästä joulusta tulee täydellinen!



Me ollaan kummatkin ihan hulluina valoihin ja kynttilöihin, joten niitä meiltä sitten löytyykin aika paljon. Toi sininen valosarja oli meillä ensin ikkunan ympärillä, mut se ei oikeen pysynyt. Yks ilta tulin töistä kotiin, niin mua odotti tämmöne yllätys <3 p="p">



Tässä vielä kuva terveiset Tunisiasta. Kuka löytää kuvasta Babyn? ;)































4 kommenttia:

  1. Olen vähän kateellinen, kun pääsit joulunavajaisiin:D Itse olin juuri silloin matkalla, kun omassa asuinkaupungissani oli joulunavaus. Olisin ollut varmaan melkein yhtä innoissani tuosta kuin miehesi oli:D

    -Satu

    VastaaPoista
  2. Voi harmi, sun täytyy mennä sit joululauluiltaan ainakin, niin saat joulufiilistä :)

    VastaaPoista
  3. Niin mie vähän aattelinkin. Ja oon tosin kotona jo puuhaillu kaikkee jouluista; koristellu ja kirjottanu kortteja ja kuunnellu joululauluja:)

    -Satu

    VastaaPoista
  4. Siitä se lähtee! Pakko tehdä pian piparkakkutalo ja ostaa jotku jouluiset petivaatteet...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)