torstai 22. marraskuuta 2012

There's always that one person That will always have your heart You'll never see it coming 'Cause you're blinded from the start Know that you're that one for me It's clear for everyone to see Oh baby ooh you'll always be my boo

Heitin tossa pari päivää sitten glögit kännykän päälle, pöydälle ja lattialle aika lahjakkaasti, joten JOUDUIN hankkimaan uuden puhelimen. Ja päädyin sitten Samsung Galaxy Note 2. JA OON NIIN HAPPY! Se on ihana!! Kiirettä on pitänyt, koska eilen Mouadh kävi tasotestissä koulussa, maistraatista soitettiin, et henkilötunnuksen voi tulla hakemaan (se siitä 3 viikon odotusajasta, ONNEKSI), tänään hoideltiin Mouadhin asioita plus mun koulu ja työt. Niin on vähä ollu aika kortilla.. Kuitenkin oon ehtinyt leikkimään mun uudella puhelimella sen verran, että mua voi alkaa seuraamaan instagrammissa nimellä tmsdlaura.



224148_394633860616190_1010664774_n_large

Yritin laittaa tähän postaukseen sata kertaa kuvaa, mut bloggeri ilmoittaa mun kuvatilan olevan täynnä. Täytyy OSTAA tilaa ennen kuin pystyn jatkamaan postaamista kuvien kanssa. Menkäähän siis instagrammiin, niin pääsette elämääni mukaan kuvien kera ;)

Tumblr_mdwonlwllv1rkktt3o1_500_large

Mukavaa viikonloppua kaikille !!

189707_477656258943518_916366395_n_large



(Kaikki kuvat weheartit.)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)