keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Xo xo xo xo

Hui kun tää vuosi on taas lähtenyt vauhdikkaasti liikkelle, vaikka lomapäiviä on riittänyt. Ajattelin tässä nyt kerrata teille tässä kuulumiset ja mielen päällä olleet asiat.

Joulu oli rauhallinen ja rento. Just sitä mitä tarvitsinkin! Mä vaan makasin, nukuin, katoin telkkaria, luin söin (voitteko uskoa, et meillä ei ollut yhtään suklaarasiaa?!?! Jäi trauma!) ja kävin Rockyn kans pihalla. Keli oli karmea ja nyt kun ei maalla tuu oltua niin usein niin sitä unohtaa mitä todellinen pimeys on. Mä en uskaltanut mennä yksin ulos pimeellä vaikka mulla oli otsalamppu. Mielikuvitus alkoi laukkaamaan samantien! En ollut toivonut mitään lahjoja ja sanoin Mouadhille, et haluan sitten käytännöllisen lahjan en mitään turhaa. Annoin sille 3 vaihtoehtoa Niken Airmaxit, Footbalance pohjalliset tai SodaStream. No tottakai se osti SodaStreamin, koska hyötyy siit itekki :D Mut oon niin happy et ei tarvii enään kantaa pulloja kaupasta, koska mä juon vaan kuplavettä. Meidän viemärivesi maistuu niin kamalalle ja yks päivä se oli ihan keltasta... Mä ostin Mouadhille kellon ja xbox pelin. Niin ja mamma osti mulle ja sille lennot Irlantiin! Wuhuu! Oon käyny Dublinissa, mut nyt lähetään ihan toiselle puolelle maata ja käydään kattomassa uskomattomia maisemia ♥ Ihanaa ihanaa! Vielä uus passi pitäis hankkia ja rinkka.

Toinen uskomaton lahja oli mun isältä, joka sanoi ostavansa meille lennot Tunisiaan sit kun halutaan mennä. Mä veikkaan, et se tulee olemaan kesällä. Mun unelma olis olla vika ramadan viikko ja sen jälkeen viikko tai kaks Tunisiassa. Haluun vaan nauttia siellä perheestä, ystävistä, auringosta ja ruuasta. Ottaa rennosti hotellilla ja vuokrata auton. Haluaisin käydä myös Djerballa ja Pohjois-Tunisiassa. Olis myös erittäin siistiä mennä lautalla Maltalle Tunisista... täytyy pian alkaa suunnittelemaan ja kattelemaan lentoja. Maailman parhaat lahjat ♥♥ Kiitos äiti ja iskä!

Ja vielä special kiitos mun äitille, joka toteutti mun unelman täydellisestä tyynystä (kuva alla). Ostin Tunisiasta kirpparilta dinaarilla palan pitsiä ja ajattelin tehdä siitä jotain. Tähän asti se vaan pyöri tuolla kaapissa kunnes sain idean että sen laittais kaistaleeksi tyynyyn. Ja mun äiti teki siitä täydellisen ♥

Mullahan oli koko joulun oikee yläviisuri aivan sairaan kipee ja en kunnolla pystynyt syömään ja buranaa meni yhtä paljon kun suklaata. Tapsana tultiin Helsinkiin ja soitin heti pe aamuna päivystykseen ja suoraan Hartmanin sairaalaan ja hammas pois. Hyiii! Nyt on molemmat yläviisurit pois ja en todellakaan odota innolla milloin alaviisurit pitää operoida pois, koska ne kasvaa minne sattuu. Mut kun hammas saatiin pois niin burana ja antibiootti toimi melko nopeesti ja nyt kuoppa on melkeen jo ummessa. Uskomatonta.

Ennen joulua kuulin mun muutamalta ihanalta ystävältä energiahoidoista ja loppiaisena mentiin mun kaverin kanssa. Olin jotain lukenut netistä, mutta todella tietämättömänä ja avoiminmielin astelin sinne. Ja nyt en voi sanoo muuta kun V-A-U! Mieletön kokemus. Mä olin jossain unenen ja valveillaolon välimaastossa tunnin. Mulla oli päässä kokoajan jotain ajatuksia tai unia, mut niissä ei ollut mitään järkeä näin jälkeen päin ajateltuna. Samalla olin todella tietoinen mun kehosta ja aistin jonkun olevan mun vieressä ja koskettavan mua. Kun hoitaja piti käsiä mun pään päällä niin tunsin kuinka mun kasvoista meni kuuma aalto koko kroppaan. Muuten mulla meni kokoajan kylmiäväreitä ja välillä se saattoi muuttua kuumotukseksi. Hoidon jälkeen oli "takki aika tyhjä" ja kävin läpi todella laajan tunneskaalan. Mut sen jälkeen oon ollut todella iloinen ja energinen ja ajatellut paljon asioita. Koska hoidon jälkeen hoitaja kertoi mitä hän aisti tai näki minussa ja mitä asioita mun pitäisi työstää. Se laittoi ajattelemaan... Googlettakaa energiahoidoista ja kokeilkaa, voitte yllättyä! Mun kaverilla oli ihan samat tuntemukset kun mulla ja oltiin molemmat todella tyytyväisiä :)

Tossa äsken käytiin Rockyn kans lenkille ja Rocky löysi alikulkusillan alta juopuneen kaatuneen miehen :( Mä olisin menny vahingossa ohi kun oli musat korvilla ja puhelin kädessä, mut Rocky meni tietty haistelemaan maassa istuvaa miestä. Jouduin sitten soittamaan hätäkeskukseen kun mies oli nii  sekava. Harmillisia juttuja ja tulin niin surulliseksi kun moni ohikulkija vaan veteli ohi eikä edes pysähtynyt. Miten sydämettömiä ihmiset on? Tyypillä oli vielä verta naamassa ja kukaan ei pysähdy?!?! Muutama siihen pysähtyi sitten kun mä olin pysähtynyt, mutta lähti kun huomasi, et mä sitten jään siihen kun "kaikilla oli kiire". Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, kun poliisit saatiin paikalle tai no just semmonen vanha herra komissaario olen-vetänyt-donitseja-amerikan-malliin-koko-urani-ajan -tyyppi ja sit kivemman näkönen nuorempi mies. Rocky on nyt ihan poikki tästä pelastusoperaatiosta ;)

Semmosia juttuja tänne... tänään olin muutes personal trainerin treenissä parin kaverin kans ja oh my god mikä treeni! Mä vaan niin rakastan itteni rääkkäämistä! Nyt kyl alkaa jo väsyttää ja taidan mennä untenmaille heti kun oon saanut tahtoni läpi Mouadhille et sen pitää hemmotella mua. Oon hokenut sille nyt 20 min "Spoil meeeeeee with bubble water" :D en jaksa ite tehä ku oon ihan kuollu. Jeppis jee, kertokaa mulle miten teidän miehet hemmottelee teitä pienillä jutuilla?

Ps. Latasin Netflixin ja siellä on Siskoni on Noita!! Mun lemppari foreva!

4 kommenttia:

  1. hihi ootpa ihan kauheen vaativa "Spoil me with bubble water" :'D

    ihan kuulostaa silta etta joulu on mennyt kivasti, eiks sen kuulukin olla just noin rentoo ? :)
    Ja hei ihan sairaan ihana toi tyyny <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Osaan olla todella vaativa :D Olihan se ennen sitä tosiaan tehnyt meille ruokaa ja tiskannut... se vaan maistuu paremmalla jonkun toisen tekemänä! Oli just ihana joulu kun oli rentoa ja sai kunnolla levätä ja ladata akkuja. Rakastan sitä tyynyä <3

      Poista
  2. Taputukset Rockylle hyvästä työstä! Kyllä koira ymmärtää, että tuupertunutta ihmistä ei voi jättää yksin, kun taas ihmiset ajattelevat liian usein vain itseään ja omia kiireitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rocky kiittää <3 Mua niin suututti kaikki ohi kävelevät ihmiset!! En tiedä kauanko se oli siinä ollut :(

      Poista

Kiitos kommentistasi :)