torstai 2. tammikuuta 2014

So this year is over...

Mun piti kirjoittaa teille kunnollinen postaus, mutta kello on nyt niin paljon, että haluan vain toivottaa teille kaikille raukkauden täyteistä vuotta 2014! Rakasta itseäsi, lähimmäisiäsi ja elämää yleensäkkin sellaisena kuin se on.

Mä "vihaan" uuden vuoden juhlintaa ja jotenkin musta se on aina ahdistavaa kun tajuaa taas yhden vuoden menneen. Aina sitä miettii mitä on saavuttanut ja käynyt läpi vuoden aikana. Musta se on surullista. En halua ajatella elämää vuoden ajanjaksoissa, että yksi vuosi on aina jonkun loppu ja sitten alkaa jotain uutta. Niin moni haluaa aloittaa uuden vuoden puhtaalta pöydältä. Vuodet kuluvat niin hurjaa vauhtia, että apua. Mietin tuossa jonkun aikaa sitten lenkkeillessäni yksi ilta Rockyn kanssa, että mulla on kaikki hyvin. Oikeastaan tosi hyvin. Mulla ei ole mitään suurempia tulevaisuuden suunnitelmia eikä tavoitteita. Uskon,että nyt on mun aika vaan nauttia arjestä ja pikku jutuista. Elämä kyllä tuo uusia tilaisuuksia vastaan sitten kun on niiden aika. Kaikki on tähänkin asti sujunut hyvin ja palat loksahtaneet paikoilleen. Voisi siis sanoa, että olen onnellinen.

Ps. Mouadh sai tänään uuden oleskeluluvan !!! Siitä myöhemmin lisää....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)