keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Höpööö



Oon nyt ihan innostunut näistä videoista, koska oikeestaan ne on paljon nopeampia tehdä kuin kirjoittaminen :D Tässähän ei ollut mitään järkeä, mutta teinpä silti! Tajusin, et Mouadhia ei enään koskaan näy missään kuvissa enkä ole siitä edes mitään puhunut. No, syy taitaa olla siinä, että mulla on ollut viime aikoina aika paha mieli kokoajan ja oon vähä vetäytynyt ja halunnut olla vaan yksin. Lisäksi meillä on riitelykausi menossa. Riidellään pienistä asioista ja sit kuitenkin illalla sovitaan. Mut anyway mulla on paljon kirjoiteltavaa teille kun ehdin :)

Ps. Eiks ookki Rocky ihana?!?

4 kommenttia:

  1. Toivottavasti kaikki hyvin ja riidat loppuu! Jaksa jaksa vielä vähän aikaa ja sit oot Suomessa :)

    VastaaPoista
  2. Tää on niin outoo kun sä oot ihan samanlainen kuin mitä muistan sillon vuosia sitten, vaikka sulle on käynyt kaikkee hullua tässä välissä ja eihän me tunneta enää mitenkään oikeesti! JännnäääÄä.

    VastaaPoista
  3. Paula: Eiköhän, välillä pitää mennä huonosti, et osaa taas arvostaa niitä hyviä hetkiä :)

    Wilma: Joo en mä ole muuttunut mihinkään :D Yhtä tyhmiä juttuja on edelleenkin! Näin susta viime yönä unta. Oltiin teinejä ja siellä teidän Maununnevan kodissa, mut en muista mitään muuta. Nähdäänhän sitten kun tuun Suomeen? Olis kiva "tutustua uudelleen"? <3

    VastaaPoista
  4. Haaa, mä en oo vuosiin käynyt siellä vanhan kodin lähistöllä ollenkaan. Ja jooo nähään vaan, vaikka sulla varmaan riittää tekemistä ihan riittävästi muutenkin kun vihdoin tuut takas! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)