tiistai 4. syyskuuta 2012

Still alive!

En oo ehtinyt (eli oon kattonut niin tiiviisti Gossip Girliä) postailemaan vähään aikaan. Nää viikot menee niin hurjan nopeasti, että vaikka tuntuu, et postaisin just eilen niin todellisuudessa siitä saattaa olla viikkokin aikaa... Sain tosiaan mun työkaverilta sen kovalevyn lainaan, et voin ottaa jotain leffoja sieltä. Avasin sen ja aloin kiljumaan! GOSSIP GIRLIN 4 TUOTANTOKAUSI!!! Jeeeee!! Mouadh katto mua ku hullua, mut pakotin sen kattomaan mun kanssa yhden jakson ja nyt seki on koukussa :D



TÄSSÄ VAIHEESSA MULLA OLI JO PITKÄ JUTTU KIRJOTETTUNA, KUINKA OLIN TAAS HÄISSÄ ja mitä siellä tapahtui. No tämä p****blogger päätti lopettaa toimintansa ja poistaa mun koko tekstin ja kuvat, paitsi tuon alun. Koska olen Laura ja äkkipikainen ja nälkäisenä lyhyt hermoinen, niin en jaksa kirjoittaa ja laittaa kuvia uudelleen. Totean vain, että harkitsen nyt erittäin vakavasti (eli teen sen) vaihdan blogin jonnekin muualle kuin tänne bloggeriin. Tää ei koskaan toimi ja kun se toimii, nii ei silloinkaan hyvin. Anteeksi vuodatus! Kaikki on oikein ihanasti, ja varsinkin huomenna kun yks mun parhaista ystävistä saapuu tänne viikoksi!!!! Koitan postailla illalla oikein kuvien kera!!












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)