lauantai 15. syyskuuta 2012

My life's a fantasy That you're not smart enough to even dream My ice is making me freeze You can try and try you can't be me

Otin pientä lomaa tästä blogista. Mulla on ollut motivaatio tuskaa tän kanssa (niinkuin kaiken muunkin) eikä oikein ole ollut ideoita mistä kirjoittaa. Vaikka toisaalta tuntuu, että voisin kirjoittaa tänne joka päivä vain ajatusten virtaa, koska päässä pyörii tällä hetkellä niin monenlaisia ajatuksia. Mun yks ihana kaveri oli täällä viime viikon ja lähti nyt keskiviikkona kotiin. Oli ihanaa, mutta olin myös tosi poikki viikon jälkeen kun olin töissä ihan normaalisti ja halusin touhuta kaverin kanssa mahdollisimman paljon kaikkea. Käytiinhän me kiipelemässä esterataa ja maistelemassa tunisialaisia viinejä viinitilalla. Lisäksi Tiia toimi meidän parisuhdeterapeuttina ja vietettiin miljoona tuntia etsien muijalle laukkua, kun joku oli VÄHÄN vaikee.... Kerran käytiin baarissakin kun mun kaks työkaveria oli viimeistä viikonloppua täällä ennen kuin lähtivät uuteen kohteeseen ja pitihän Tirpsukan nähdä mun uusimmat tanssimuuvit!




Tästä tulee nyt sekapostaus ihan kaikesta mitä en ole vielä postaillut vaikka on pitänytkin. Mähän en ole ikinä tykännyt kahvista ja maistanut sitä ehkä pari kertaa elämässäni ja meinannut oksentaa. Okei, kahvilassa kun olin töissä niin välillä oli vähän pakko maistaa... Mut täällä. Voisin juoda kahvia ihan kokoajan!! Kahvi ei ole niin vahvaa ja siihen laitetaan kilo sokeria. Mun aamu hetket toimistolla näyttävätkin tältä:



En tiedä sitten johtuuko kahvista vai mistä, mutta oon nyt kuullut jatkuvasti kaikilta, että oon laihtunut. En ole yrittänyt eikä ole ollut millään tavalla tarkoitus. Nyt kun aloin oikein miettimään, että mitä tässä on oikein tapahtunut, niin tajusin, että mulla ei ole enään koskaan ruokahalua. Vaikka olis nälkä ja hotellin buffa notkuu täynnä ruokaa mun naaman edessä, niin ei vaan tee mieli syödä. Mulle sanotaankin aina, et syön kun venäläinen, eli otan hirveesti ruokaa ja sitten närpin sitä ja jätän suurimman osan syömättä. VIHAAN SEMMOSTA! Mut en tiedä mikä tässä on. Sit aloin miettimään, et oon aina ihan kamalan väsynyt ja kokoajan kipeenä. TIDIIII, olisko pientä anemiaa pukkaamassa?! Täytyy käydä tarkistamassa veriarvot. Jos uskallan mennä täällä minnekään, kun mun mamma on aina ottanut multa kaikki verikokeet!



Siitä sitten sopivana aasisiltana, niin mullahan oli täällä myös pieni hammasepisodi viime viikolla. Yhtäkkiä alko särkemään etukulmahammasta aivan helkkaristi, mut en saanut aikaa samalle päivälle (kun halusin tietylle lääkärille) niin odotin sitte kaks päivää ja voi jösses sitä särkyä. Ajattelin, et sen on pakko olla yläviisuri joka kasvaa nyt niin kovaa vauhtia, et se painaa muita hampaita vinoon. No, lääkäri ajatteli samaa, mut otti kuvat sitten kuitenkin. Ja eikä se ollutkaan viisuri vaan etukulmahampaan juuri on tulehtunut. Eli tässä on nyt sitten ravattu ahkeraan juurihoidossa joka viikko.... Lääkäri on maailman paras! Se on opiskellut Ruotsissa hammaskirurgiksi ja osaa vähä suomeakin ja ei satu yhtään! Kun se avas mun suun, niin ekana se sano, et: "Täällä olis aika paljon korjattavaa. Näyttää just siltä, että oot käynyt Suomessa hammaslääkärissä. Ruotsissa kun kaikki tehdään ihan eritavalla." ETTÄ JES! Taas ne ruottalaaset on niin paljon parempia kaikessa!!



Niin tosiaan mun piti kertoa teille niistä häistä joissa olin. Täällähän häitä voidaan juhlia monta monta monta päivää ja muutamana päivänä (tai yhtenä) on ns. henna ilta. Tämä kyseinen juhla jossa mä olin, niin oli iso henna ilta, eli morsiammelle tehdään mustat/punaiset hennat ja hän pukee päälleen 4 erilaista pukua ja pyörii jokaisessa puvussa lavalla 7 kertaa itsensä ympäri (numero 7 on onnennumero). Saavuttiin paikalle, niin bändi soitti ja lauloi (ihan helveeetin lujaa, laitoin paperitupot korviin) ja istuskeltiin kadulla ja odotettiin morsianta. Vihdoinhan se tuli ja vaappui paikalle kultaisessa mekossa nukeksi meikattuna.



Kuva on vähän epätarkka, koska olin niin kaukana ja en jaksanut lähteä tunkemaan eteenpäin. Kyselin hirvestä miksi tuollaiset vaatteet, miksi tuollainen meikki, miksi pitää vaappua tuolla tavalla ja plaa plaa ja kaikkeen oli vastaus: siksi koska niin on tehty aina. Eli kyseessä on hyvin vanha perinne satojen vuosien takaa ja edelleen niitä halutaan noudattaa. Kultaisen asun jälkeen oli vuorossa mustakultainen asu ja morsian pyöri jälleen 7 kertaa ympäri. Tällä kertaa hän jäi lavalle ja kaikki vieraat kävivät laittamassa seteleitä morsiamen sormien väliin. (MIKS MULLA EI OLLUT TÄTÄ JUHLAA?!??!)



Tämän jälkeen olisi ollut vielä kaksi asua ja ns. tavallinen meikki, mutta kello oli tässä vaiheessa jo niin paljon, että oli pakko lähteä kotiin nukkumaan. Todella mielenkiintoista ja olisin halunnut olla loppuun saakka, mutta kun kaikki juhlat ovat aina niin myöhään!??!?!




Rockystä on tullut ihan vallaton ja sille pitää pitää hirveätä kuria, mut on se vaan niin rakas reppana, että apua! Nyt sillä hännän alla karvaton kohta ja sitä se raaputtaa ja lutkuttaa aina välillä. En tiijä mikä siinä on, annoin matokuurin ja se ei syö vehnää. Täytyy odottaa vaan jos se menis ohi.. Vinkkejä mikä sillä vois olla?Mulla olis paljon asiaa ja kuvia, mut nyt ei ehdi eikä jaksa kun yllättäen taas väsyttää ihan kamalasti. Mun pikkuveljellä oli tänään synttärit ja laitoin sille onnittelut ja kysyin mitä se toivois lahjaksi, niin se vastasi: "No jos saa toivoa, niin haluaisin että tuut kotiin". ARVATKAA PÄÄSIKÖ ITKU?! Mun pieni rakas pikkuveli joka täytti tänään 14, sanoo isosiskolleen noin. Rutistan sen hengiltä 4 viikon ja 3 päivän päästä!

Ihanaa syksy viikonloppua kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)