perjantai 21. syyskuuta 2012

Tell the world I'm coming home....

Soitin tosiaan viime viikolla Suomen maahanmuuttovirastoon ja sieltä kerrottiin, että Mouadhin hakemus ei ole vielä saapunut heille. Olin vähän ihmeissäni ja jopa vihainen, koska nehän on kuitenkin maksaneet 400e, niin olis ihan JEEEES jos joku tietäis missä  ne paperit oikeen tällä hetkellä ovat. Pyysivät soittamaan ensi viikolla uudestaan.



Tänään sitten soitin ja kyselin tilannetta. Yhtäkkiä nainen sanoo: "Joo on ne paperit tuleet ja tästä on annettu päätös". Meinasin lentää perseelleni. ÖÖÖ OKEI NO MIKÄ SE PÄÄTÖS ON?!?!? "Hmmmmm ei me voida kertoa sulle, sun mies saa tietää parin viikon päästä suurlähetystöstä".




Mä vaan tärisin ja tärisin ja melkeen itkin, et pliis herran jumala kertokaa nyt, mä oon sen miehen vaimo!! No, loppujen lopuksi Mouadhille soitettiin ja kerrottiin, että päätös on MYÖNTEINEN JA SE VOI HAKEA SEN OLESKELULUPA KORTIN 15.10 TUNISISTA!!!!!!!!!



Voitteko uskoa, että tässä kaikessa meni kuukausi?!!??! Me ollaan ihan shokissa ja mä oon vaan tärissyt innosta  ja en tiedä mitä ajatella. Nyt alkaa suunnittelu, että millä tullaan ja milloin. OON NIIN ONNELLINEN, ETTÄ KERRANKIN ONNI OLI MEIDÄN PUOLELLAMME!!!!


En pysty nyt kirjoittamaan mitään järkevää, koska oon ihan sekaisin onnesta ja innosta ja haluan äkkiä kotiin ja näyttämään Mouadhille ja Rockylle mun huudeja!!! (Okei, kyl mä olin salaa vähän innoissani siitä, et tuun yksin ja saan olla mun kavereitten kans ihan kahdestaan vähän aikaa, mut silti enhän mä nyt voi olla muuta kun onnellinen!!!! ) Ihanaa viikonloppua Suomeen! PIAN MEKIN OLLAAN SIELLÄ <3>

5 kommenttia:

  1. Onnea jeeeeeee!! Just ehdin sanoa et sul on muutenki varmaan paljon tekemistä kun tuut takas ja nyt jos tuutte yhdessä niin sata kertaa enemmän! Loistava homma, onneksi olkoon!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa :) Hirveesti onnea tuosta kaikesta <3
    Voin vaan kuvitella miten onnellisii nyt olette, varmasti kyllä ollut stressaavaa odottaa päätöstä..

    Saanko kysyy että millainen toi sun kihlasormus on? Se näyttää tosi kauniille! Onko valkokultaa ja onko toi kivi timantti vai jokin muu?

    VastaaPoista
  3. Wilma: Päätettiin eilen, et mennään samalla suunnitelmalla kuin aikasemminkin, eli tuun eka yksin sillo 17.10. Eli mulla on hyvin aikaa nähä kaikkia kavereita! Ja ehdottomasti haluun nähä sut mahdollisimman pian. Just keväällä mietin, et ihan käsittämätöntä, et kun sillon ekan kerran vuosia sitten tulin Helsinkiin ja hengailin sun kanssa niin oltiin just Kannelmäessä yms. Ja nyt mä oon asunut siellä yli vuoden ihan Maununnevan huudeilla. Oikeestaan aika lähellä sun PUUKOULUA :D Ja olin töissä Prismassa. Eiks oo hassua?! Kaikki alkoi sieltä, ja sinne mä oon nyt päätynyt ja asettunut.

    Anonyymi: KIITOS!! Ollaan niin onnellisia ja helpottuneita. Mä en tiedä mitään muuta mun sormuksesta/sormuksista, kun et ne on valkokultaa ja ihan kohtuu arvokkaita. Näin sen kuitin vahingossa ja en olis IKINÄ uskonut, että nää on niin arvokkaat. Tuskin mikään kovinkaan aito timantti, mut joku kallis kivi kuitenkin :) Mun vihkisormushan on semmonen pienempi ja kapeempi ja ne "kuuluu yhteen", eli ne muodostaa yhden ison sormuksen. Mut tykkään tosi paljon ! Muistan kun joskus aina näytin netistä kuvia millaisen sormuksen haluan. Mouadhin äiti ja siskohan näitä on ollut mukana valitsemassa :)

    VastaaPoista
  4. Oi, onnea ihan hirmu paljon! Tosi nopeeta toimintaa!!! :) hyvähyvä! :))))

    VastaaPoista
  5. Kiitos!! Kerrankin oli nopeaa toimintaa... :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)