sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Dreams

Mä oon aina ollut aikamoinen haaveilija. Lapsena tykkäsin haaveilla ja unelmoida ja ehkä siksi musta olikin kivaa kirjoittaa omia satuja ja tarinoita. Teininä kirjoitettiin yhdessä mun parhaan kaverin kanssa kertomuksia miten seurustellaan julkkisten kanssa yms. Mä olin ihan in lööööv Harry Potterin Daniel Radcliffeen ja paras ystävä taas Elijah Woodiin :D Siinä me sitten saatettiin istua tunteja unelmoimassa ja kuvittelemassa.

Nyt musta tuntuu, että tommonen satuilu ja kuvittelu on jäänyt lapsuuteen ja nykyään mun unelmointi kohdistuu enemmänki siihen millainen olisi mun unelmien auto, koti tai keittiö. Millainen olisi mun unelmien elämä ja miten siinä mun unelmien perhe eläisi.

Unelmien makuuhuone.




 Unelmien keittiö:




 

 Unelmien olohuone:










 


Unelmien lastenhuone:




 




Unelmien kylpyhuone:






 

 Unelmien vaatehuone:





 


 


Unelmien talo ja piha:



 

 


Ja sitte siellä asuis tämmönen unelmien perhe:



 Unelmien oma kahvila:





 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEht3QQ3yL1bylyIuhk3Pko_4QqmAvTlGB_KMRdILP2MfmcnfuiJC11GZBCogEIx0ncmQjsR5rVz_cCevBMQAnNPMyxds3iTWRS-1KZDzqNtCZD2tyiWTqDB-fsRPMcLh6vo55zwSHi3ULBl/s640/Espresso+Chez+le+Boulanger+coffee+shop+178+Upper+Street+Islington+London+French+cafe+cakes+pastries+boulangerie+rustic+restaurant+decor.jpg
 




 Sillon kun todellisuus potkii päähän, niin voi hetkeksi vaipua unelmiin..........










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)