perjantai 28. kesäkuuta 2013

Vielä on kesää jäljellä....

Keskiviikkona mentiin mun ystävän kanssa keskustaan maaiman parhaille vuohenjuustosalaateille ja vaihdettiin kuulumiset. A halusi viedä mut mun synttäreiden kunniaksi Vanhalle Magnumin Pop-up jätskibaariin. Oiiiii nam, parasta jätskii koskaan! Mä valitsin jätskiini vaahtokarkkeja, mansikoita ja omppua. Ihan taivaallista...

Sen jälkeen tallusteltiin ihanassa kuumuudessa kohti Hietsua ja Rock the Beachia. Mua ei oikeastaa  muut bändit kiinnostaneet, vain Stone sour. Käytiin kuuntelemassa lähes kaikkia bändejä, mut istuskeltiin kauempana rannalla ja juteltiin samalla. Stone Sourin keikkaa olin odottamassa ensimmäisten joukossa. Corey on kyl niin kuuma mies, että huh huh. Keikka oli uskomaton ja toivottavasti pääsen viel joskus kattomaan kyseistä bändiä täyspitkälle keikalla.

Illan päätteeks vähän harmittelin, et ei tullut ostettua 3 päivän lippua. Ja eilen sit sainkin kuulla, et yhellä kaverilla olis lippu myytävänä. Eli nyt istun parhaillaan bussissa matkalla Hietsuun! Ihana kesä,ystävät, aurinko ja festarit ♥ Kivaa viikonloppua kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Pakko kysyä sulta, että oletko enemmän kissa vai koiraihminen?

    Itse olisi harkinnassa kissa, niin olisi kiva myös kuulla millainen baby oli pienenä eli tekikö paljon tuhojaan ja onko baby sylikissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi vaikea kysymys.... jos mun olis pakko valita, et otanko kissan vai koiran, niin kyl mä koiran ottasin. Tosin rakastan kyl Babyä ja Rockyä ihan yhtä paljon <3 Baby oli/on yks täystuholainen :D Se ei oo ihan normaali kissa... :D Ja varsinkin kun ne oli Rockyn kans samaan aikaan pieniä, niin ne teki yhteistyössä tuhoja. Sisäsiisti se on ollut aina,mut hyppi varsinkin pienenä aina pöydillä ja tiputteli tavaroita, repi vessapaperia ja sanomalehtiä ja kerran varasti naapurista 0,5kg sulamassa olleen lihapalan ja raahas sen meille kotiin... :D Se on sylikissa sillon kun sitä huvittaa, mut ei tykkää jos sen nostaa ite syliin. Se on kauheen perso ruuan perään ja söis ittensä hengiltä jos sille antais ruokaa niin paljon ku se vaan söis.. Yleensä ajatellaan, et kissa on helpompi hoitoinen kun koira, mut oon tullut toiseen tulokseen. Kerrostalossa kissa ei pääse pihalle ja sen hiekat pitää vaihtaa usein, se haisee vaikka tekis mitä ja sitä hiekkaa tulee vessanlattialle. Kissaa ei oo helppo ottaa mukaan, koska se stressantuu paikan vaihdosta enemmän kun koira ja aina pitää raahata mukana myös hiekkalaatikko.. Koira on myös helpompi viedä hoitoon jos itse lähtee jonnekin reissulle minne kissaa ei voi ottaa mukaan. Tai noin ainakin mä oon kokenut asiat. Et noita juttuja kans kandee miettiä! Mut ihaniahan ne on <3

      Poista

Kiitos kommentistasi :)