tiistai 16. huhtikuuta 2013

Eikä luovu mistään vaikkei henkeä saa

Baby tulee aina nukkumaan syliin, jos oon koneella :)
Sunnuntaina oli pitsapäivä. Kerrankin jaksoin suunnitella koko viikonlopun ruuat. Perjantaina oli couscous päivä, lauantaina pastalaatikko jossa käytän couscousin jämiä (kastiketta siitä) ja sunnuntaina pitsa. Oon niin laiska nykyään keksimään ruokia..
Mouadh halusi tehdä sianlihasta kokeilun.. ollaan katottu videoita, joissa sianliha on jätetty huoneenlämpään pariksi tunniksi kokikseen upotettuna. Parin tunnin päästä lihasta alkaa tulla "matoja". No kyllä tostakin ällö tuli ja semmosia  valkosia juttuja, mut ne tais olla ihan vaan lihaa. Ja yöllä Baby oli syönyt ton....
Viime viikolla oltiin keilaamassa työporukan kanssa.
Kun tuun kotiin niin vaatteet vaihtuu heti kollareihin ja huppariin!
Viikonloppu meni vaan kotona. Lauantaina muut veti siideriä, niin meitsi juo maitoa....
Tää viikonalku on ollut erittäin paska. Tänään mm. kun olin tulossa (kolmannella, ja viimeisällä) bussilla kotiin töistä, niin tajuan, että mulla ei ole avaimia. Mouadh oli tietenkin salilla Sörnäisissä.. EI onneksi yhtään ottanut päähän nälässä ja väsymyksessä. Plus tiesin, et Rocky odottaa ulos pääsemistä. Onneksi serkut asuu ihan vieressä niin menin sinne odottelemaan... MUT SILTI! En koskaan unohda avaimia! Niin ja eilen Mouadh hukkas 20e bussiin... tai se vissiin tipahti sen taskusta. Kun mulla on pinna kireellä niin tämmöset pikku jutut saa mut hermoromahdukseen! Illalla ajattelin, et no meen lenkille niin saa raitista ilmaa ja tuun aina niin iloseksi kun Rocky on niin happyhappy ulkona. NO, väärässä olin! Mentiin iiiiisoon koirapuistoon ja mulla oli pallo mukana Rockylle ja heitin sen jonneki kauas. Lähin sit kävelemään ja eiköhän koko puisto ollu yhtä vesilammikkoa ja minäpä siellä mulahtelin jäitten läpi ja lenkkarit aivan litimärkinä. Se oli hauskaa se ja tuli juuri sellainen iloinen mieli kun olin toivonutkin!

Nyt vaan kuuntelen Stellan vanhoja biisejä !! Niin paras suomalainen bändi kautta aikojen! Harmi, että lopettavat :( Niin monet itkut oon itkenyt näitten biisien kanssa ja niin monia muistoja liittyy näihin biiseihin. Jännä miten joistain biiseistä tulee aina joku tietty tunne tai fiilis mieleen. Esim. Stellan Piste kappaleeseen liittyy todella paljon muistoja nuoruudesta ja parista kipeästä asiasta. Stellan Aamuin kuiskauksesta tulee hyviä fiiliksiä ja muistoja. Mulla on monta monta Stellan biisiä joista saan mieleen jonkun tietyn päivän elämässäni. Yksi hienoimmista bändeistä koskaan! Toivottavasti pääsen provinssiin kattomaan heitä vikaa kertaa.

Tästä tuli nyt sekasikiö postaus. Haluan kuitenkin vielä kiittää kaikkia jotka lukivat edellisen postaukseni ja kommentoivat. Kirjoitin tekstiä kauan ja mietin miten sen voisin muotoilla ja onko se liian henkilökohtainen. Mutta kirjoitin kuitenkin ja olen niin onnellinen monista yhteydenotoista :) Kiitos teille ja olette korvaamattomia ! Saisinpa aina yhtä paljon kommentteja... vink vink!






weheartit


p.s  Olisko pian kysymys postauksen aika?

















2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi :)