keskiviikko 29. toukokuuta 2013

I promise I'll never leave you Alone in the rain

Heippa rallaa! Tänään olen taas hyvillä fiiliksillä ja elämä on niin ihanaa! Huomaa, että nää mun mielialanvaihtelut on aika terveitä.. :D Enää 2 päivää duunia tällä viikolla ja minikesäloman pätkä häämöttää jo kuukauden päässä! Kohta lähden kavereitten kanssa ajelemaan pyörillä kohti Jätemäkeä ja mennään kiipeämään portaita. Me ostettiin Mouadhille Tallinnasta rullaluistimet ja mun pitäis saada Karstulasta mun luistimet tänne, niin voitais alkaa rullaileen yhdessä.








Oon viime aikoina miettinyt ja ikävöinyt Tunisiaa ihan hurjan paljon. Mouadh viimeksi eilen kysyi, että miks me ei voitais muuttaa sinne takas? Ei me vaan voida! :( Päästäispä pian käymään siellä! Varmaan sitte taas arvostaisin Suomea enemmän :D On vaan niin ikävä kaikkia ihania ihmisiä siellä ja tunnelmaa. Tää vuosi on mennyt niin nopeasti, että en vaan pysty käsittämään. Noin viikon päästä ollaan oltu vuosi naimisissa ja inshallah mooooonia vielä edessä. Mouadh hankki vihdoin sähkötupakan, että elinvuodet ja sen myötä avioliittovuodet varmaankin lisääntyvät.... Kyseiset kuvat ovat tasan vuoden takaa otettuja, kun asuttiin vielä meidän yläkerrankodissa. Mä oon laihtunut näistä kuvista ja Mouadh on lihonnut! Hyvä niin päin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)