lauantai 25. toukokuuta 2013

Silja Europalla

Eilen illalla lähdettiin kohti Tallinnaa mun äitin ja veljen kanssa. Rocky meni mun kaverille ja Baby pärjäili kotona yksin. Vähän jännitti jättää niitä, mutta hyvin meni :) Mentiin heti ekaan kattaukseen buffaan syömään ja voi luoja niitä jonoja... Europa on tosi vanha ja mun mielestä jopa likainen... Buffa ei ollu Princesin tasoa ja se oli tosi huonosti organisoitu. Saatiin silti mahat täyteen!

Mouadh oli aika ihmeissään tästä laivakulttuurista... kaikki aivan räkäkännissä ikään tai sukupuoleen katsomatta. Mua kun ei ryyppääminen enää vois vähempää kiinnostaa, niin laivalla ei kauheasti tekemistä ole. Oltiin kattomassa bändiä ja käytiin discossakin, mut siinä se sitte oli. Eniten odotettiin Tallinnaan pääsyä. Aamulla ilma oli tosi kylmä ja meillä nälkä ja väsy. Käytiin aamupalalla vanhassa kaupungissa ja Viru keskuksessa kiertelemässä. Siinä se sitte olikin.. Sopivasti kun päästiin laivaan, niin alkoi aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Kiva reissu, mut ens kerralla ei kiitos laivalla yötä vaan suoraan Tallinnaan ja siellä hotelliin.... Mulle ainaki riitti känniset 50.v miehet umpitunnelissa oksentamassa ja kuseskelemassa ympäriinsä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)