lauantai 11. toukokuuta 2013

Löytö-Lauantai

Heipä hei! Tää viikko meni hurjan nopeasti. Eilen nähtiin mun iskää ja katottiin peliä. Illalla vielä käytiin yhden mun kaverin läksiäisissä, joka muutti tänään kesäksi Saksaan.

Tällä viikolla aloittanut makkarin sisustamisen. Prismasta löytyi Vallilan matto -30% ja se on aivan iiihana! Oon päättänyt että makkarin värimaailma tulee olemaan valkoinen ja vaaleanpunainen.Lisäksi löysin Prisman puutarhaosastolta kivoja ja edullisia tauluja.

Tänään salille mennessäni oli tietty pakko poiketa kirpparilla kun se on siinä matkan varrella... Ja voih! Viime aikoina oon löytänyt sieltä kaikki ne jutut mitä oon "tarvinnut". Kaksi valkoista kehystä, lasituikku (pariksi aikaisemmin ostetulle samanlaiselle), vaaleat farkut, virkattupaita ja pitkä tunika paituli, lähti tälle kertaa mukaan. Rakastan penkoa kirppareita! Käyn tosin aina vaan salin vieressä olevalla. Kertokaas mulle hyviä kirppareita pääkaupunkiseudulta?

Oon niin happy kun sali on alkanut tuottaa tulosta. Huomaa selvästi, että jaksaa isommilla painoilla ja lihaksetki ovat alkaneet muotoutua ja painoa tullut lisää!! Jee! Olin myös vahingossa aika match-match väreissä...

Mulla on hurja ikävä Tunisiaan. Opaskaveri palasi juuri sinne aloittamaan uuden kauden, yksi kaveri muutti poikaystävänsä luokse viime viikolla ja aloittelevat yhteistä elämää Tunisiassa ja eilen katsottiin meidän häävideota, niin tuli kamala ikävä Mouadhin perhettä, elämää siellä ja meidän katuja.... voikun voitaisiin elää molemmissa maissa ja matkustaa aina kun halutaan. täytyy toivoa, että tänään tulis lottovoitto ;) Oon monesti miettinyt, että mitä sitä oikeasti tekis jos tietäis voittaneensa lotosta. Jotenki olis ihan absurdi tunne soittaa muka samantien töihin, että en muute tuu enään ja mennä seuraavana päivänä ostamaan auto ja lentoliput maailman ääriin. En mä ainakaan varmaan tajuais, että yhtäkkiä voisin tehdä mitä vaan...

4 kommenttia:

  1. Makee tuo matto! Ja makkarissa ihana toi valko-vaaleenpuna värimaailma, itekki tykkään :) Sun postauksia on aina niin kiva lukea! Ja rocky ja baby on kyl nii sulosia. Nyt tuli kunnon hehkutuskommentti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihaillut tota mattoa varmaan kuukauden... Voi kiitos <3

      Poista
  2. Siis onko tuo matto Vallilan matto? Siis tuo mika nayttaa hiukan persialaiselta matolta.
    Ihastuin mattoon nyt kylla taysin! Onkohan noita muissakin vareissa...hmm

    Muuten auttaako sulla koskaan Tunisia-ikavaan, jos luet sen aikaisia blogikirjoituksia missa ikavoit kovasti Suomeen?
    Mika sulla yleensa auttaa sellaiseen kaipuuseen?

    Mukavaa alkanutta viikoa teille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä tuo persialaistyyppinen matto on Vallilan. Niitä oli ainakin musta-valko-harmaita ja olisko ollu semmosia perinteisiä punasia.. Mä mietin sen musta-valko-harmaan ja ton välillä. Kävin ihastelemassa noita mooooonta viikkoa! Ainakin Kannelmäen Prismassa on noita :)

      Viime aikoina oon lukenut aika paljon vanhoja postauksiani Tunisiasta ja niistä tulee vaan enemmän ikävä :D Kaipuuseen auttaa se, että mietin sitä hetkeä kun pääsen taas sinne ja pääsen rutistamaan perheen jäseniä <3 Jutellaan Mouadhin kanssa kaikista jutuista mitä tehtiin... Ei siihen loppujen lopuks oikeen mikään auta...

      Poista

Kiitos kommentistasi :)