keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Miniloma

Viime viikollahan mulla oli tosiaan lomaa ke-su. Viimeksi kun kirjoittelin olin matkalla Rock the Beachiin katsomaan Apulantaa. Just kun lopetin kirjoittamisen nii ajattelin etsiä rannekkeen valmiiksi. Kuinkas ollakaan sitä ei löytynyt laukun pikkutaskusta vaikka olin sen sinne laittanut kotoa lähtiessäni... otti aika paljon päähän ja samalla bussilla vaan takasin kotiin ja koko matkan rukoilin, että se ranneke vielä löytyy. Juoksin kotiin ja siinähän se makas vielä tunnin jälkeen rapun ulko-oven edessä ritilän päällä!!! Se oli tippunut laukusta kun olin ottanut avaimen laukusta mennäkseni takas sisälle hakemaan unohtuneita aurinkolaseja. Ja eiku samalla bussilla taas takas ja ehdin näkemään vielä muutaman biisin Apulantaa. Bussikuski oli vähä ihmeissään kun ravasin kokoajan edestakaisin.....

Lauantaina olin aivan kuollut ja väsynyt. Ja lähdin lentokentälle vastaan Susannaa, joka toi meille paketin Mouadhin perheeltä!! Saatiin Aplaa (mun lemppari limu), tunisian sweets, couscousia, paprikamaustetta ja Mouadhin puku. Mun piti mennä vielä lauantaina rokkaamaan, mut en sitte jaksanut. Mouadh lähti torstaina 3 päivän reissulle Turkuun leirintäalueelle. Musta oli aivan ihanaa olla yksin! Ollaan oltu kokoajan yhdessä nyt piiiitkän aikaa, niin teki niin hyvää olla erossa ja yksin. Näin kavereita ja katoin I used to fat :D Mä rakastan yksinolemista ja tarvitsen sitä aina välillä. Mouadhillekin oli tärkeetä tehdä jotain ilman mua ja se sai paaaaaljon uusia kavereita ja pääsi tekemään ja kokemaan kaikenlaista.

Sunnuntaina olin Indietorilla bloggaajien kirpparilla ja löysin ihania juttuja. Samalla karsin mun vaatekaapista ison Ikea kassillisen tavaraa ja aijon viedä ne kirpparille. Alku viikko on ollu taas kavereita ja ulkona syömistä. Oon ihan poikki. Sain just mahtavia uutisia, Mouadh sai töitä ♥

6 kommenttia:

  1. Voi että! Aivaan mahtavaa, että Mouadh sai töitä! :)

    VastaaPoista
  2. Hieno juttu, et Mouadh sai töitä ja uusia kavereita! Minkä alan työpaikka löytyi? - J

    VastaaPoista
  3. Hienoa! Paljon onnea Mouadhille :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille :) Ravintola-alan hommia :) Eikä onneks edes pelkkää tiskaamista! Ei saanut viel mitää sopimusta, katsotaan miten alkaa sujumaan ! jejejee

    VastaaPoista
  5. Upeeta että Mouadh sai töitä!! :)Sitkeys palkitaan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)