tiistai 1. toukokuuta 2012

Life is goooood!




 Olin ihan sekaisin ekana aamuna, koska tultiin vasta aamuyolla lentokentalta ja kello on kaksi tuntia jaljessa. Herattiin silti aamulla joskus kymmenen aikaan ja hengattiin kotona. Iltapaivalla oli tietenkin pakko paasta Rockyn kanssa rannalle ja kaveltiin Port el Kantouiin asti. Koska oli lauantai, niin oli paljon perheita liikkeella. Mentiin hakemaan huvipuistosta chapatit, koska sielta saa kaikkein parhaimmat. Taalla voi vieda koiran minne tahansa, jopa kauppaan ja huvipuistoon. Onneksi Rocky tottelee hyvin ja vaikka olis kuinka paljon ihmisia niin se kayttaytyy hyvin. Tietenkin jalat oli ihan rakoilla kun paastiin kotiin. Sitten vaan taksilla suoraan kauppaan hakemaan kissalle ja koiralle ruokaa. Tuntuu koko elama pyorivan niitten ymparilla... Kolme paivaa on menny niin nopeasti. 


Sunnuntaina kaytiin paikallisilla markkinoilla ja herattiin JO kuudelta. Luulin paasevani eroon aamuheratyksista, mutta vaarassa olin. Vasytti enemman kun koskaan Coffari 6.30 aamuna.... Eika edes tieto shoppailusta parantanut oloa. Siella oli vaikka mita elukoita myynnissa ja kaikki samoissa pienissa hakeissa tietenkin. Siella mietin kylla tosissanii etta alan kasvissyojaksi! Paivat menee siivotessa kamppaa ja laittaessa kodin nakoiseksi. Haluaisin ostaa tanne vaikka mita, mutta taytyy pitaa kokoajan mielessa etta kohta me kuitenkin muutetaan taalta pois. Kohta ja kohta, mutta kuitenkin.


Mouadh on ihan hulluna ruusuihin ja meilla on kotona kunnon ruusutarha. Joka paiva on uudet ruusut maljakossa sangyn vieressa... Yritin tehda munkkeja, mutta oli pieni vaarinkasitys siita mika on hiivaa. Ostettiin sitten leivinjauhetta... Yks taikina meni pilalle ja eikun uutta taikinaa tekemaan talla kertaa oikeasti hiivasta :D Mutta eipa ne silti oikeilta munkeilta maistuneet, vaikka toin kardemummaa Suomesta. Mouadh aina kettuilee, etta en osaa tehda ruokaa. Sittenpahan nakee ku ollaan Suomessa ja MUN keittiossa ja tuttuja raaka-aineita kaytettevissa... Ihanaa olla taalla ja mulle on tarkeinta etta saan olla yhdessa mun pikku perheen kanssa. Kesa menee nopeasti ja sitten me ollaankin jo Suomessa. Vihdoin tuntuu etta elama alkaa loytaa tarkoituksensa ja kaikki asiat jarjestyy parhain pain!
Kotikatu

Rocky



Iltadrinksut rannalla




2 kommenttia:

  1. Ei vitsit, vähän aika kesti tajuta, että sähän mun blogia kommentoit aikaisemminkin ja nyt siis on blogi pystyssä. Mahtavaa! Sori pitkät piuhat :D Antoisaa reissua ja tsemppiä paperisotaan!

    -Suvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha jep minä se olen :D Ei aina voi kaikkea heti tajuta...! Kiitos!!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)