perjantai 18. toukokuuta 2012

Mihin nää viikot menee?!?!





 Tänään oon ollu täällä 3 viikkoa! WUHUUUU! Tää viikko on ollu aika raskas... Mouadhille. Koska mulla on ollut pieniä naisten vaivoja niin se on saanut kestää aika paljon... Meinas muuttaa jo takas vanhemmilleen :D Voi raukkaa, ei  voi muuta sanoa. Mut pikku hiljaa alkaa mullakin järki olemaan taas päässä ja hormoonit jossain muualla... Musta tuntuu, että en oo tehnyt koko viikolla yhtään mitään ja siksi en ole tännekään saanut kirjoitettua mitään. Alotin paria juttua, mutta sitten ne alkoikin kuulostaa ihan tyhmiltä. Mut enköhän mä ne tässä joskus vielä julki tuo. Tänään on ensimmäinen päivä kun mun nenä on auki! Luulin eka, että mulla on allergia, mutta se taiski olla nuha. Nenäsuihke ei enää auttanut, niin kokeilin sitten merivettä. Se autto! Jes vihdoinkin voin käydä ostamassa salikortin ja pääsen rehkimään ja sulattelemaan jätskiä ja suklaata.
 




Oli tossa yks päivä ni tylsää nii otin sitte kynnet... Satuprinsessa Laura now and forever!

Ja hoidin mun ufovarpaat kuntoon! Kehtaa pidellä sandaaleja... Täytyykin varmaan ostaa muutamat lisää...

Eiks oo ihanan näkönen tää meidän katu?! Mun tekis joka päivä mieli vetää suojapuku päälle ja kerätä noi kaikki roskat...

Baby keksii aina uusia paikkoja minne hyppiä ja Rocky näyttää niin surkeelta !

Tein lettuja! En voi mennä kauppaan yksin, koska noista paketeista ei voi koskaan päätellä mitä on missäkin.

Rockyllä on kolme palloa joita se riepottaa kokoajan mukanaan. Ja jos kukaan ei leiki sen kaa, nii se menee marttyyrimäisesti nukkumaan pallon kanssa.

Lettuu!

Mamiiiii, isi yrittää ottaa musta pelottavia kuvia ja mä en yhtää tykkää!

Ihanaa ku voi tehdä ite appelsiini mehua! C-vitamiinia! nam nam

Mouadh halus esitellä sen hauista teille, ku erehdyin sanomaan sille yks päivä, et: "Et sä ookkaan ihan luuranko. Sullahan onkin haba!"

Perusaamupala: jogurttia, PATONKIA, sulatejuustoa, munakasta, appelsiinimehua ja pähkinöitä... Voi ruisleipä, mysli, maustamatonjogurtti, kunnon juusto, kalkkunaleike... MÄ NIIN KAIPAAN TEITÄ!


Tänään ei oo kovinkaan lämmin päivä ja mun ranta/rusketusoperaatio meni pieleen. Elikkä tää päivä on pyhitetty OPPARILLE (kyllä äiti ja iskä, luitte ihan oikein, mä teen mun opparia ja webropol on tälläkin hetkellä auki....tosin myös facebook ja tää blogi....) ja kohta leivon brownieta. Oon suunnitellu sitä nyt kaks päivää ja tänään sen on tapahduttava. Jännittää vähä toi uuni, kun se tosiaan toimii kaasulla, niin siinä ei oo mitään asteita ja se lämpenee ainoastaan alhaaltapäin. No onneks taikina on melkeen parempaa kun kypsä kakku. Että jos menee pilalle niin syön sen silti! Viikonlopun suunnitelmat on täysin auki vielä, mutta pakko päästä kattomaan Suomi-Venäjä peli jonnekin.... MISS U ALL IN FINLAND! DON`T FORGET ME!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)