torstai 31. toukokuuta 2012

I don`t worry `cause everything`s gonna be alright......

Tänään laitettiin töpinää tossuihin ja saatiin aikaseksi vaikka mitä! Mutta niistä lisää myöhemmin... ;)

Raukka :D
Hahahhahah <3
Ei oo paljon lukittuja roskiskatoksia näkyny.... Bongaatteko kissan?
Aina niin kaunis auringonlasku.
Meijän katu....

Ton topin ostin eilen Zarasta!
Tämä on pääkatu joka vie Soussen keskustaan saakka.
Taidekuvia.....
Mullahan ei tosiaan ole enään ripsipidennyksiä... Aika alaston olo 1,5 vuoden käytön jälkeen. Näytän ihan syöpälapselta ilman ripsiväriä, kun mun ripset on niin vaaleat ja lyhyet.
SEKOPÄÄ!
Mouadh yritti olla niin cool ja laitto kätensä tonne kukkapuskaan. No siellä olikin vähä piikkejä :D
En vaan saa näistä auringonlaskuista koskaan tarpeekeni. Mun lempi hetki päivässä.
Katu on täynnä matkamuistokauppoja turisteille. En halua koskaan kävellä tolla puolella katua kun en jaksa kuunnella niitten hyviä juttuja. Mun lemppari oli kun olin eilen lenkillä ILMAN meikkiä, itkeny tunnin, urheilutrikoissa, Mouadhin huppari päällä, huppu päässä ja vittuuntunut ilme, niin 15-vee poika sanoo: "Veeeerii seksiiii". JEP kyllä olin.
Nami nami
Rocky oli mukana kahvilla tietenkin.
Ja ylläri että löyty taas isoin keppi mitä Tuniasta löytyy...
Eilen tuli ekaa kertaa ihan tosi iso koti-ikävä. Ihan itkuun asti. Mutta en mä täältä halua lähteä pois. En ennen kun ollaan yhdessä tulossa Suomeen. Tänään koitin miettiä, että mitä jos tietäisin, että kahden viikon päästä lähden Suomeen. Ja tajusin, että kyllä mulla tulis tänne ikävä. Tiettyjä juttuja. Esimerkiksi ruokaa, lähi kahvilaa, turisteille nauramista, rantaa, simpukoita.... auringonlaskuja... On tietenkin asioita, joita ei todellakaan tulis ikävä. Esim. roskaa, puuskaista tuulta, hiekkaa JOKA paikassa KOKOAJAN, turistien huijaamista (tai ainakin yrittämistä), ei niin toimivaa julkistaliikennettä... Suomi on silti mun koti! Jännittää kyllä miten Mouadh sopeutuu. Mutta toisaalta sen mieli on muutenkin niin eurooppalainen, että uskon sen viihtyvän ja tottuvan kulttuuriin. Annoin sille mun kolikot (euroja) ja sanoin että sen pitää säilyttää ne kunnes ollaan Suomessa ja tehdä niillä ensimmäiset ostoksensa. Meinaa kuulemma mennä Mäkkiin.... :D

Teen tässä häävieraslistaa ja apuaaaa mulla on niin paljon ihania ystäviä <3 Rakastan teitä ja ootte joka päivä mun mielessä<3

3 kommenttia:

  1. ikävä! <3 sulla on siellä niin ihanaa, kun taas mua vaan vituttaa täällä :D

    onko lörtsy listalla?

    VastaaPoista
  2. voiii lörtsy <3 mulla on ihan kamala ikävä sua ja meidän tyttöjen reissuja!!! älä huoli, kyllä muakin vituttaaa täällä... tuu tänne ku arskakin tulee <3 HEI OOT YKKÖSENÄ MUN LISTALLA!!

    VastaaPoista
  3. Voi Laura, sun elämä kuulostaa niin ihanalta siellä.. On niin ihanaa lukea näitä juttuja, kun sä olet onnellinen siellä. Kuten huomaat ei raha tuo onnea, rakkaus on suurin rikkaus, ja nyt kun menette naimisiin, niin muistakaa joka päivä miksi olette rakastuneet toisiinne ja miksi menitte naimisiin. Sillä arjella kun on salakavala tapa hiipiä kutsumatta elämään... On niin ikävä meidän höpöttelyjä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)