tiistai 15. toukokuuta 2012

Mun mies tykkaa makaroonilaatikosta!

Tein makaroonilaatikkoa. Ja kylla muuten maistu hyvalle. Ihan ku mamman tekema kotona <3 Ja Mouadhki tykkas!

Mun lempparipaikasta jatskia. IHAN SIKAHYVAA! Hakkaa jopa Benskun ja Jenskun!

Maailman ihanin mekko! Jos sekoon ihan taysin, niin saatan menna naimisiin taa paalla...

Oltiin menossa taksilla Mouadhin isan tyopaikalle ja ohitettiin tallanen hauska naky. Yksi skootteri, kolme poikaa ja yksi koira.

Mun ei enaan niin pieni Baby-poika.

<3

Rocky loytaa AINA isoimmat kepit (eli puolet puusta) leluksi.

Sunnuntaisin perheet kay aina kavelylla satamassa, joten sinnehan mekin suunnattiin!

Taalla pestaan lattiat aina ihan ku meilla kylpparin lattiat. Eli sangollinen vetta lattialle lainehtimaan ja sitte vaan hinkataan ja lastalla vedet parvekkeelta alas...

Siina se Lirppa datailee kerranki siivotussa olkkarissa!
Oon ollu vaha kipee tai allergiassa tai jotain, mutta tanaan oon vaan nukkunu tata oloa pois. Rocky on alkanut karkailla ja juoksi tanaan mua karkuun kun vein sen pihalle ilman hihnaa. Juoksin taas puoli katua sen perassa ja kannoin kotiin. Siina olikin tan paivan urheilusuoritus kun kannoin 20 kiloa koiraa kotiin! Nyt se on alkanu merkkailemaan reviiriaan niin pitaa pysahtya joka puskassa. MENNEE HERMO! Toivottavasti taa flunssa menee pian ohi, niin voisin vihdoin kayda ostamassa sen kuntosalikortin ja laittaa laskin tummumaan! Iksu kaikkia Suomessa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)