tiistai 22. toukokuuta 2012

Eilen oli maanantai. Suomessa se vitutti, mutta täällä se on päivä muiden joukossa. Täällä ei muutenkaan vituta niin paljon. Mikä on positiivista ja yllättävää ja uutta mun elämässä. Perusnegatiivinen ihminen kun olen... Sillon kun vituttaa, niin mietin aina kuinka paljon mua vitutti Suomessa "yksin". Ja niinpä se mustapilvi pään päältä lähtee matkoihinsa. Oon yrittäny itkeä täällä, koska yleensä itken joka viikko. Mutta en oo saanu itkettyä?! Ei oo vaan mitään syytä. IHANAA! Eli vois sanoa, että oon oikeasti onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Eilen kyllä tirautin muutamaan kyyneleen kun katottiin The vow- leffaa. Ai niin ja tänään kun säikähdin, että Rocky kuolee kun mun mielestä se ulosti verta... Mut kaikki hyvin <3

Mun kaaaaauan sitten Jankulta saamat prinsessa tossut otin mukaan! Niin kotoinen olo! Ja Rocky ja Baby hyökkäilee mun jalkoihin ja yrittää syödä ne...

Maanantai aamu ja mua hymyilyttää!

Piti ostaa lissää bio-gel juttuja! Ja oli tullu uusia värejä.. Onko noita Suomessa?!?

No sitte me pussailtiin !




Ja sitten otettiin "päivänasu kuvia".

Mulla oli legginssit ja neule vaikka ulkona oli melkeen +30 astetta. Musta on tulossa hyvää vauhtia paikallinen... Nehän käyttää toppatakkia sillon ku on +20 astetta....

Ja autossa kuunnellaan MUN musiikkia. On muute jännä systeemi, mihin toi podi laitetaan. Toi musta laite lähettää musiikin radioaaltoina autoradioon ja radiosta täytyy ettiä se taajuus millä mun podi on! SIISTII!

Käytiin kaupassa....

Janskulle todistusaineistoa, et täällä saa myös gluteenitonta ruokaa!

Ja pastaahan täällä riittää...


Mulla kerkes jo tulla ikävä vesisadetta! Täällä ne ei onneks kestä ku max 20 minuuttia.



Omenavinegretteä laitetaan salaatteihin!

Ja sateen jälkeen näytti tältä <3


Auringonlasku poseerauksia

Halusin lähteä sateen jälkeiseen raikkaaseen ilmaan Rockyn kanssa lenkille. Tosin en tullu ajatelleeksi, että siellä on jonkun kerran kuraa ja se koira tuo sen kuran mukanaan sisälle..

Sen takia tänään onkin ollut supersiivous päivä!

Laurakin pääsi oikeen pesemään mattoja! Rocky oli nimittäin yöllä tehnyt tortut matolle.... Mikähän torttujen leipomisviikko tää on ollu??! Ne on aina niin sisäsiistejä.

Ja Baby on siksi piilossa....

Ja Rocky myös... Vaikka se ei sängyssä saiskaan olla!
ps. Tää bloggeri sekoilee noitten kuvien kanssa, niin ne näyttää ihan oudoilta....

1 kommentti:

  1. Tuo mulle sitä omppuvinegretteä, kuulostaa tosi hyvvvältä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)