lauantai 19. toukokuuta 2012

Päivä kuvina

Mami tässä on mun oranssi pallo, voiks leikkii?!

Kaikki pojat on mun kimpussa kun yritän tehdä koulujuttuja...

Mamiii, tässä on mun sininen pallo, voiks nyt leikkii?!?!

Tässä on molemmat pallot, haluuks et haen vielä sen keltasen pallon?!?!

Jos et leiki nii seison sun papereiden päällä......

Mami ei leiki nii leikin Babyn kanssa kylpyammeessa... Ja yön aikana Baby oli käyny vääntämässä tortut tonne. Se ei koskaan tee sisälle juttujaan, mut nyt...

Mami leipo perjantain kunniaksi. Vietiin naapurin lapsillekin piirakkaa. Täällä on sellanen tapa, et jos vie ruokaa jollekin lautasella, niin sen lautasen ei kuulu tulla takaisin tyhjänä. Elikkä saatiin sitten takasin pastaa ja kalaa.

FINLAND <3

Ilme Lakritsi- kossu shotin jälkeen.... Ei vissii tarvii pelätä, et miehestä tulis alkoholisti :D

Lähettiin pelaamaan biljardia. Ja meikä voitti!

Ja sitte bailaaa!

Kotikulmilla vielä poset ja sitte Moadhin reppariin, kun en voinu enää kävellä noilla kengillä :D

Tässä Merville vähä BILEMEIKKI kuvaa :D:D Tulee mieleen eräätkin videot viime syksyltä <3

Koitin ottaa kuvaa Babyn "hännästä". Eiks oo söpö???

Onnellisena mamin sylissä kehräyskone täysillä.
Kuten huomaatte, niin ei mun elämä oikeen muuta sisällä kun noita kahta pientä vauvaa! Oltiin illalla Rockyn kanssa rannalla ennen ku tulee pimeetä, niin olin ihan vainoharhanen ja luulin, et kaikki seuraa mua :D Soitin Mouadhille, että mua seurataan ja se juoksee paniikissa paikalle, eikä mua tietenkään kukaan seuraa.... Mut ei kai sitä koskaan voi olla liian varovainen. Tällä viikolla ollaan oltu säästeliätä, eikä olla ostettu mitään muuta kun ruokaa! Eilen illalla meni kolmeen asti niin nukuttiin myöhään. Oltiin luvattu mennä Mouadhin porukoille ja ne alko soittelemaan puol ysin aikaan, että miks ei olla jo siellä. (HALOO LAUANTAI AAMU?!? MUA EI SAA SILLON YLÖS ENNEN KYMMENTÄ ELLEI OO PAKKO!!) No laitettiin puhelimet äänettömälle ja jatkettiin unia. Oltiin just herätty, niin Mouadhin kaveri tulee tänne ihan paniikissa. Mouadhin isä oli lähettäny sen töistä (ne on samassa hotellissa töissä) kattomaan, et ollaanko kunnossa kun ei vastata puhelimeen. Se oli ihan raivona ja oli meinannu jo soittaa poliisit. ÖÖÖÖÖ koska ei vastattu puhelimeen lauantai aamuna klo 9? No rakkautta ja huolta se vaan on <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)