sunnuntai 10. helmikuuta 2013

i need u now

Oon liian väsynyt kirjoittamaan ja mulla on muutama niin iiiiso postaus tulossa, joten haluan tehdä ne kunnolla. Silloin kun Mouadh asui Tunisiassa ja mä Suomessa, niin se teki aika usein mulle yllärivideoita! Tässä yksi niistä... Kuvat ovat aika huonolaatuisia ja muutama kirjoitusvirhe, mutta heiiii ajatushan se on tärkein! EDIT: Muutama kommentti tuli, että video ei näy. Mulla näkyy ihan normaalisti, niin sanokaa, jos ei näy tai näkyy niin koitan löytää missä on vika :)


16 kommenttia:

  1. Voih, harmi ettei video näy, oisin niin halunnut nähdä!:/

    VastaaPoista
  2. Tuo video ei näy :/ Tulee teksti: Tämä video sisältää kumppanin EMI sisältöä, ja sen näyttäminen on estetty maassasi tekijänoikeusseikkojen vuoksi.

    VastaaPoista
  3. Mitä ihmettä! Kyllä se mulla näkyy ihan normaalisti... ? Ihan outoa!

    VastaaPoista
  4. eipä näy täälläkään, harmi :/

    VastaaPoista
  5. Heippa, juu samanlainen teksti tuli mullekkin että näyttäminen estetty tekijänoikeusseikkojen vuoksi. Niin ei päässyt katsomaan.

    VastaaPoista
  6. mullakin tulee joku, ettei tää video on kielletty tässä maassa tai jotain :s

    Hei haluaisin kysyä, että mikä sulla on selässä oikein vikana? (luin jostain, että sulla on jotain ongelmaa siihen liittyen..)

    Ja miten sä syöt ( mont kertaa päivässä ja mitä..syötkö herkkui jne ja treenaat tavallisesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööö sitä ei kukaan oikeen koskaan saanut selville mikä mun selässä on vikana. Kaikilla lääkäreillä, kiropraktikoilla ja fyssareilla oli oma mielipiteensä asiasta. Mutta siis alaselkä oli kipeä ja säteili oikeaan jalkaan. Mä ite oon analysoinut sen ylirasitukseksi. Nyt ei enää oo kipuja ku en oo pelkästään seisomatyössä ja liikun vähemmän. Voisin tehdä tosta treenaus/syömisestä oman postauksen.. :) Mut siis en oo käyny salilla kohta vuoteen ja syön joka päivä herkkuja :D lähes...

      Poista
  7. Joo ei näy. :( Samaa viestiä antaa kuin toisena kommentoineelle.

    VastaaPoista
  8. Minullakaan ei video näy. Kun yrittää katsoa videota, tulee anonyymin yllämainitsema teksti ruutuun englanniksi...

    VastaaPoista
  9. Mullakaan ei näy. Samoin tulee tuo "EMI sisältöä" -teksti.

    VastaaPoista
  10. Ei näy täälläkään! :(

    -M:)

    VastaaPoista
  11. Ei näy video täälläkään :C

    VastaaPoista
  12. Joo ei toimi täälläkään tuo video.

    VastaaPoista
  13. Ei näy video täälläkään :(.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)