lauantai 16. helmikuuta 2013

Lauantai-ilta

Anteeksi hiljaiselo, mutta tämä viikko on ollut rankka. Maanantaina remontti, tiistaina kamat kasaan, muutto ja työhaastattelu.Keskiviikkona vielä viimesiä remppa juttuja ja töitä. Torstaina työhaastattelu ja töitä ja perjantai samalla kaavalla. Plus mulla on niska ja hartiat niin jumissa et niska meni jumiin. Eilen/tänää ei pää kääntynyt juuri yhtään. Eli lihasrelaksantteja ja särkylääkettä naamaan... että jepa jee!! Mut en valita muusta. Eilen oli palkkapäivä ja tää asunto alkaa olla iiiihana ja koti ♥ paljon on vielä hankittavaa, mut hiljaa hyvä tulee. Löysin ihan täydellisen sohvan meille tori.fistä ja se on nyt meidän! Se täytyy vaan vielä hakea meille. Oon nii  innoissani! Koitan saada kuvattua teille huomenna videota. Alkaa olla jo kova ikävä tänne blogin puolelle :) tänään leivoin mustikkapiirakan ja järkkäilin tavaroita. Nyt istutaan sohvalla ja katellaan telkkaria. Ihanaa, tätä oon kaivannut ♥

4 kommenttia:

  1. Moi!
    Näin Matkaoppaissa ne pienet vilaukset teidän tarinaa ja pillitin ihan himona! Mun oli pakko yrittää selvittää miten teille kävi myöhemminja googletin ja sitten löysin linkin tähän blogiin ja viimeset 2,5h oon lukenu jokasen postauksen :D Jotenkin se kosketti, koska munkin mies on Pohjois-Afrikasta ja meillä on samankaltasia kokemuksia ja elämänvaiheita ollut. Ehkä joskus törmätään jossain päin, terveiset miehellesi meiltä kahdelta plus kisulta. -Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii, kyllä mäki itkin :) Olihan se herkkä hetki.. Onneks siinä ei näytetty miten tärisin kun nousin ylös siitä tuolista ... :D Terkkuja sinnekin . Voikun mekin saatais kisuli kotiin pian. Jos haluat kertoa mulle teidän tarinan, niin laitahan mailia mulle osoitteeseen lintetta@windowslive.com

      Poista
  2. Minkä merkkinen toi seinähylly on? Varmaan ikeasta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi seinähyllyt on samaan aikaan ostettu kun mun koko kirjahylly kokonaisuus.. Ne on ostettu Jyskistä/Sotkasta tai jostain vastaavasta ja muistaakseni merkki on Nurminen. Eli ei ole ikeasta :) Ne on paaaaaljon painavammat kuin ikean ja erilainen kiinnityssysteemi!

      Poista

Kiitos kommentistasi :)