lauantai 23. helmikuuta 2013

Pakkauslauantai

5 kommenttia:

  1. ihania nää videopostaukset! <3

    Onko teidän suhteessa mustasukkaisuutta puolin tai toisin?

    Ja Tykkäätkö sä käydä bilettämässä vai viihdytkö enemmän kotosalla tai urheilun parissa tai muuten vaan ystävien kanssa kahvilla?

    näytät muuten todella hoikalta. ihan ku oisit laihtunut vaan entisestään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mustakin niitä on tosi kiva tehdä. Kyllä me molemmat ollaan jonkun verran mustiksia, mutta suurimmaksi osaksi ihan leikillään. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mä oon ihan kotihiiri ja mieluiten olisin vaan kotona aina. Ei me käydä bilettämässä (mouadh kävi mun serkun kanssa ja mä olin kotona :D) mieluummin urheilen, käyn koiran kaa ulkona ja kahvittelen kavereitten kanssa. Mut toki kesällä tulee enemmän käytyä ulkona yms. Mä en oo huomannut laihtumista, mut muutama muukin on siitä huomauttanut. Ei hyvä, nyt alko treenit ja massan kasvatus ;)

      Poista
  2. Tää sun blogi on ihana mahtava ja ihastuin tähän hulluna! Olis kuitenkin kiva jos tekisit esimerkiksi sellasen postauksen (videon?) jossa kerrot vähän taustoja esimerkiks että miks lähit tunisiaan mitä teit siellä ja sellasta :) Olis ihana kuulla lisää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oon tosiaan aloittanut blogin kirjoittamisen Tunisiassa ja kaikissa ensimmäisistä postauksista löytyy vastaukset näihin mitä haluaisin tietää. Ja luetuimmissa on teksti This is LOVE, joka kertoo miten ollaan tavattu. Mutta oot ihan oikeassa, että blogiin on tullut paljon uusia lukijoita, joten ehkä voisin tehdä uuden esittelyn :)

      Poista
  3. Ja että miten te ootte tutustunut toisiinne jne :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)