perjantai 12. heinäkuuta 2013

Karde

Tultiin keskiviikkona illalla junalla Jyväskylään ja äiti haki meidät Karstulaan. Vr oli taas kerran myöhässä kun odoteltiin Tampereella pohjoisesta tulevaa junaa... matka meni hyvin (koska lemmikkivaunu oli tyhjä) ja nopeasti kirjaa lukiessa. Onneks tultiin silloin illalla, oli ihanaa olla heti eilen aamulla täällä aloittamassa päivä.

Eilen suunniteltiin rippijuhlien ruokatarjontaa, käytiin Rockyn kanssa uimassa ja Mouadh kalalla.. illalla tietty saunottiin! Jotenki niin ihanaa olla kotona.

Kattelin mun kaikkia vanhoja tavaroita ja näytin Mouadhille mun vauvapeiton millä nukuin pienenä. Äiti sano että musta on tullut vanha kun muistelen vanhoja :D kai musta onkin tullut sitten. Musta tuntuu, että en muista yksittäisiä tapahtumia lapsuudesta, mutta tietyt esineet ja tavarat ovat olleet mulle tärkeitä ja niissä elää muistoja. Mulla on kaikki lapsuuden kirjekavereiden kirjeetki tallessa!

Baby kävi tänään ulkona! Vein sen vaan pihalle ilman valjaita ja laskin maahan. Se oli aika ihmeissään, mutta lähti sitten hiippaillen eteenpäin ja nuuski kaikkea. Ei lähtenyt onneksi karkuun ja tuli mun luokse. Käytiin myös Kyyjärvellä Paletissa ostamassa lahjoja ja voi siellä Iittalan tehtaanmyymälässä oli vaikka mitä tarjouksia!! Joku toinen kerta sitten...

ai niin ja ehkä päivän suurin tapahtuma, Mouadh sai kaksi haukea! Voi mussukkaa kun se oli niin innoissaan, että piti Skype yhteys ottaa Tunisiaan ja näyttää kun niitä paistettiin :D Tommoiset mulle niin tavalliset asiat ja Mouadhille uudet ja ihmeelliset, saa mut niin onnelliseksi. Nään sen silmissä pienen lapsen innostuksen ja oon onnellinen, että se on mun kotimaassa voinut kokea jotain sille uutta ja ihanaa mitä se ei ehkä Tunisiassa voisi koskaan kokea. ♥ Huomenna me vaan leivotaa  ja kokkaillaan koska sunnuntaina on the day eli mun veljen rippijuhlat !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)