perjantai 19. heinäkuuta 2013

Se olis viikonloppu eessä taas. Tajusin että kohta on syksy. En oo edes vielä tehnyt kaikkia kesä juttuja mitää pitää kesällä tehdä. En ole uinut, käynyt Lintsillä tai Suomenlinnassa, valvonut auringonnousuun, käynyt piknikillä enkä pyöräretkellä. Oon saamaton. Okei, tällä viikolla oon ollut kipeä. Mutta yleensäkin jos miettii mitä teen töiden jälkeen..... niin oon kotona tai meen salille. Jumaleison nainen, sisällä kerkee olla talvellakin!!! Mikä mua riivaa?!?

Pari päivää sitten mun tajuntaan iskostui, että oon 24. Kuuden vuoden päästä olen 30.v. Oon tässä viime aikoina syyllistynyt siihen ajattelutapaan, että kyllähän tässä on vielä aikaa vaihtaa suuntaa vaikka mihin ja opiskella jotain uutta tai vaihtaa työpaikkaa yms. No, onhan sitä aikaa, mut ei voi koskaa  tietää kuinka kauan. Kuinka ihanaa olis kun olis elämällä selvä suunta ja itsellä selvät sävelet päässä. Mua ahdistaa jos en tiedä mitä tehdä. Ollaan niin erilaisia Mouadhin kanssa tässä (kin) asiassa. Se ei kauheasti ahdistu mistään ja luottaa siihen että kyllä (Jumala) aina kaiken järjestää niin kuin on tarkoitettu ja pitää meistä huolen. Mua taas pelottaa, että en nauti elämästä täysillä ja jätän tekemättä asioita joita kadun joskus myöhemmin. Elikkä eiku sitte vaan toteuttamaan tuota kesän listaa läpi tänä viikonloppuna! 

2 kommenttia:

  1. Odotan edelleen Ramadan-postausta :D Meilläkin nimittäin Ramadanin vietto meneillään niin olis kiinnostavaa lukee miten se menee teillä.

    VastaaPoista
  2. Kiva lukea Laura tätä blogiasi ja muistella itse omaa "tuota alku aikaa" kun mieheni tuli tänne Tunisista. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)