maanantai 8. heinäkuuta 2013

My Saturday

Lupasin jo kaaaaauan aikaa sitten tehdä tän postauksen, mutta aina se on jäänyt. Tässä teille yksi aika perus lauantai :)

Heräsin Rockyn ininään joskus ennen ysiä. Sitte kattelin facebookin ja instagramin läpi.. miten niin addikti...

Tommosten välissä mä nukun.

Herännyt (turvonnut) naama. Mulla on aina aamulla allergia ja kurkkua kutittaa ja nenä tukossa ja vuotaa.

Ekana keittiössä on vastassa Baby ja sille pitää antaa ruokaa.

Sitten oma aamupala: leipää ja turkkilaista jogurttia mansikoilla.

Ei kauaa ehdi istustella kun pitää lähteä koiran kanssa ulos.


Sitte edesä omat urheilut eli salille mars.


Mulla oli jalassa joku ihme kipee juttu, nii täyty keskittyä yläkroppaan ja vatsaan/selkään. Joo ja näette ihan oikein! Mulla on vyölaukku :D Se on maailman kätevin salilla/lenkillä koiran kanssa kun mun jättipuhelin vie niin paljon tilaa.


Kotiin suihkuun. Oon ostanut noi Tigit sillo marraskuussa kun tultiin Suomeen ja vieläkin niistä riittää! Joicot sain joululahjaksi ja käytänki noita vuorotellen. Herbinan kuorintavoide on parasta ja kasvonaamio myös. Oon suihkugeeliaddikti ja mun kaupankäyntien kohokohta on uuden suihkugeelin ostaminen. Toi Dove on nykyinen lemppari. Vichyn kasvorasva oli testissä. Todella oudoksi jätti naaman. Eli taidan tyytyä siihen Lidlin naamarasvaan, jota käytin kaksi kuukautta kun löysin sen jostain käyttämättömänä... Ei vaiskaan, käytän Acon sun kissed kasvorasvaa, koska mun naama on muute valkonen ku lakana.


Meillähän on nykyään myös akvaario. Älkää kysykö miksi, mä en halunnut sitä :D

Ennen salia kävin myös hakee kirpparilta hintalaput, jotta saan kamat vietyä sinne viikon päästä.


Sitten olikin aika kokkailla pitsaa. Laitoin jauhelihaa, mozzarellaa, tomaattia ja hirveesti juustoa!

Yhtäkkiä tuli tosi pimeetä ja oli pakko laittaa valot päälle. Sitte alkokin jäätävä rankkasade ja pieni ukkonen.

Löysin tän teen vähä aikaa sitten, menee lähes tunisialaisesta teestä!



Sitte Rockyllä alko mennä hermo ja se halus vaan leikkiä... ja mä olisin niin halunnut kattoo MTV Keshas amazing life vai mikä lie onkaan...

Joten mentiin takapihalle, jossa Rocky voi olla vapaana.Heitettiin palloa ja opetin Moadhille pesäpalloa :D Heiteltiin palloa toisillemme, kerroin säännöt ja lyötiin palloa isolla kepillä. Mä rakastin lapsena pesäpalloa!

Sitten meikit naaamaan. Tässä tommoset mitä käytän melkeen päivittäin. Paitsi luomiväri ja korostuspuuteri on enemmänki special cases.


Sitten lähdettiin bussilla keskustaan ja kävin saattamassa Moudhin sen ekaan työvuoroon ja käppäilin Punavuoresta keskustaan ihania katuja. Menin tapaamaan yhtä uutta tuttavuutta, jolla on myös tunisialainen mies. Ja kyllähän meillä riitti juttua siihen asti, että Mouadh pääsi töistä. Kiitos T :)


Käytiin vielä yöllä Alepassa, kun meillä ei ollut edes maitoa aamuksi.

Mouadh meni Rockyn kanssa ulos ja mä olin iiiiihan poikki. Oma sänky on maailman paras paikka !

Sitten untenmaille :)



2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus oli tämä!! Tulin pitkästä aikaa lueskelemaan blogias :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos ! Tulehan jatkossa useammin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)