sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Ei otsikkoa

Tällä hetkellä pää lyö aivan tyhjää ja fiilis ei ole mitenkään parhaimmillaan. Välillä on huonoja päiviä, ja tämä on yksi niistä.. Mouadh alotti eilen työt, ja vaikka halusinkin sitä, niin nyt tuntuu, että mitä järkeä. Se on joka päivä töissä 7.30-15, tulee kotiin kolmeksi tunniksi ja menee taas töihin 18-22. Vapaapäiviä ei ole, ei työsopimusta, ei vakuutusta, ei mitään etuja, palkkaa 300 dinaaria ja meidän vuokra on 350 dinaaria. Tää on ihan perusmeininki täällä, mut tottakai mulle tää tuntuu ihan käsittämättömältä. Että jokainen voi sitte miettiä, miksi tää maa on ajautumassa jälleen vallankumoukseen ja miksi ihmiset eivät ole tyytyväisiä ja onnellisia... Oon niin onnellinen kun päästään pois täältä maahan, jossa oikeasti ihmistä arvostetaan ja työllä on edes jonkunlainen merkitys. Täällä kyllä oppii arvostamaan Suomea ja länsimaita ihan uudelle tavalla. Vaikka jokaisessa maassa on tietenkin omat hyvät ja huonot puolensa, mutta en tällä hetkellä löydä Tunisiasta yhtäkään hyvää puolta. Oon niin vihanen ja kyrsiintynyt nyt, että parempi kun laitan teille vaan kuvia.. :)











p.s kestikö vähän aikaa ennen ku tajusin miten kuvat saa isommaksi?!?!

5 kommenttia:

  1. Ihanat noi pinkit housut, rakastuin.

    Sulla on myös aika täydellinen kroppa! Mitä sä harrastat? :D Tai miten pidät sen kunnossa? Toivottavasti ei kuulosta hirmu tyhmältä kysymykseltä, mutta en osannut muotoilla sitä paremmaksikaan..

    VastaaPoista
  2. Mäkin rakastan noita housuja!! Ne on H&Mltä tilattu viime kevät-talvella.. Täällä (niinku varmaan muuallakin) on kauheesti värikkäitä vaatteita.. Ja pinkki on aina ollu mun lemppariväri!

    Hhaha voi kiitos! Tänään on ollut just semmonen lihavuuspäivä-olo, että sun kommentti kyllä piristi! Oon aina ollu tosi urheilullinen ja lukiosta lähtien oon treenannu ihan säännöllisesti, sekä salia että jumppia! Täällä on kaikki tosin jäänyt. Lenkkeilen/juoksen koiran kanssa ja kotona teen joskus lihaskuntoa... Ennen olin tosi tarkka, et viikonloput on herkkupäiviä ja viikolla tiukka linja, mut totesin et se ei toimi mulla. Joten nykyään syön sillon herkkuja kun tekee mieli, niin ei tuu mitään ahmimiskohtauksia. Mut jollain herkkupäivät toimii... mulla ei. Mut luulisin et mulla on kuitenkin ollut se isoin juttu annoskoot. Kiinnostaisko ihan kokonainen postaus tämmösistä liikunta/ravintojutuista?

    VastaaPoista
  3. Voisit sä kyllä tehdä erillisien postauksen:) Täällä olisi yksi ikkonkas lukija ainakin!

    VastaaPoista
  4. Okkei!! Tänään oonki menossa zumbaan täällä, joten ehkä mun urheilullinen elämä alkaa taas :) Kiva kun jaksat kommentoida ahkerasti :) Olisko sulla muita postaustoiveita?

    VastaaPoista
  5. Eipä mitään, ilo on mun puolellani kun saan lukea kivoja postauksiasi!! :)
    Nyt ei kyllä tule äkkiseltään mieleen, mitä voisin pyytää seuraavaksi.. Mietin tässä ja kerron kun tulee jotakin mieleen. =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)