lauantai 23. kesäkuuta 2012

Matka Tunisiin

Eilen lähdettiin hakemaan mun kaveria Tunisista meille viikoksi juhannuksen viettoon ja mun synttäreitä juhlimaan. Ylläri ylläri lento oli myöhässä ja odoteltiin ihan hyvän aikaa.. Mutta vihdoin se mun nainen sieltä ilmestyi ja voi sitä iloa ja fiilistä kun et ole nähnyt ketään tuttua kuukausiin ja yhtäkkiä joku niin tärkeä ja tuttu on sun vieressä<3Toivon kokoajan synttäriyllätystä, et sieltä olis tullu vielä muitakin mun kavereita... Mut ei tullu ei :(

Oli pakko ostaa uutuus fanta!

Melkeen kun olis Pohjanmaalla ollu..... oli niin aakeeta laakeeta...







Tänään ollaan vietetty aikaa uima-altaalla ja parhaita shoppailupaikkoja kierrellen. Ajoin myös autoa täällä pitkästä aikaa, ja saatiinhan siitä taas kunnollinen näytelmä aikaan :D En tienny mistä tulee pakki ja olin keskellä tietä ja tukin koko liikenteen... Mutta siitäpä selvittiin ja kaikki hyvin ! Ei tunnu yhtään juhannukselta. Meinattiin lähteä ulos, mutta molemmat todettiin, että ollaan niin väsyneitä ja jalkoihin sattuu, joten ollaankin tänään vaan kotona ja syödään irtokarkkeja ja puhutaan SUOMEA!

Ihanaa Juhannusta Suomeen! Pitäkää toisistanne huolta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)