maanantai 18. kesäkuuta 2012

Kun sinulle jää jäljelle vaan rakkaus, huomaat, että rakkaus yksin riittää.

Vuhuu tänään on hyvä päivä!! Syitä löytyy monia: 1. Mouadh pääsi parempiin hommiin ja onkin töissä vaan 7.30-15 joka päivä, 2. nyt mulla on ruokaa, eilen ei ollut ja olin ihan nälkähirviö, 3. enää 3 yötä niin mun ihana nainen saapuu tänne, 4. Rocky on mun paras ystävä täällä

Lauantaina olin yhden brittitytön synttäreillä ja tutustuin uusiin ihmisiin ja hauskaa!
Käytiin taas eilen kirpparilla ja löysin Rockylle huivin! Ja voi että se on niin komee!! Löydettiin myös Suomipaita ja pöytäliina... joka on kylläkin huivi, mut aijon tehä siitä pöytäliinan.
Voiko eläintä rakastaa näin paljon?!
Käytiin kaupassa eilen, ja vooiiii mun ilmettä kuin näin DAIM-suklaata!! Ja noi toiset karkit muistuttaa ihan yksiä irtokarkkeja, joita rakastin teininä. Jostain syystä niitä ei enään saa Suomesta. 3 yötä niin saan irtokarkkeja Suomesta!!!!!
Tänään ollaan sitten leikitty tyhjillä vesipulloilla...
Viime viikollakin käytiin kirpparilla ja ostin tämmöset Leen caprifarkut, joista ajattelin tehdä shortsit. Mouadhin mielestä ne on paremmat capreina... Se ei ihan tajunnu kun koitin selittää, et ne meni muodista noin 10 vuotta sitten... Sen mielestä, mitä pidemmät housut, sen parempi :D
Leikkasin ne kuitenkin ja koitin vähä jopa repiä niitä. En kuitenkaan jaksanut kauaa, niin täytyy jatkaa joku toinen päivä...

Takaa en vielä repinyt... Koitan keksiä jotain kivaa näihin, mut en kyl ainakaan vielä oo keksiny.. Onko teillä ideoita?
Nyt me syödään Rockyn kanssa muffinssia ja pestiin pyykkiä. Kauhea siivousoperaatio kun mun ystävä on tulossa tänne torstaina. Se on allerginen koiralle ja kissalle, niin vähä jännittää, että kuinka se kestää täällä. Meillä on onneksi yksi ylimääräinen huone, joka ei ole käytössä, niin siellä on kissa- ja koirakarva vapaa-alue. Aijon kyllä senkin pestä lattiasta kattoon ja jynssätä sängyt. Melkeen kahteen kuukauteen en oo nähnyt ketään tuttua, enkä puhunut lähes yhtään Suomea. Eilen tuli kova itku kun oli niin kamala ikävä kavereita ja perhettä. Voi sitä itkun määrää kun nään mun kaverin lentokentällä!!! Toivottavasti tänne tulis vielä muitakin mun ystäviä mua moikkaamaan! VINK VINK!!!! Toki uudet ystävätkin ovat tervetulleita jos joku lukija haluaa tulla tutustumaan Tunisiaan.

Siitä tulikin mieleeni, että onneksi pidettiin häät nyt eikä elokuussa niinkuin oli alunperin suunnitelma. Elokuussa piti alkaa Suomesta suorat lennot tänne, mutta tsekkasin tässä muutama päivä sitten ja kaikki lennot oli peruttu. Eli mun perhe ja ystävät olisivat joutuneet tulla monen maan kautta ja lennot olisivat olleet tosi kalliit. Eli kohtalolla oli tässäkin omat sormensa pelissä! Jännä nähdä mitä kautta me sit aikanaan täältä lennetään Suomeen. Varmaan Istanbulin, Pariisin tai Lontoon kautta. Siitä tulee oma seikkailunsa miten saadaan kaikki kamat ja meidät molemmat Suomeen. Mua pelottaa jo nyt, että ne sanoo täällä lentokentällä Mouadhille, että se ei voi tulla vaikka sillä olis kaikki paperit kunnossa. Täällä ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu ja ihmiset toimivat mielivaltaisesti ihan vaan vittuillakseen ja osoittaakseen omaa valtaansa. Voi kun oliskin jo se päivä, että ollaan odotamassa lento Suomeen. Haluaisin jo omaan kotiin ja töihin ja alkaa rakentaa elämää. Täällä elämä on vaan odottamista ja odottamista. Ei voi suunnitella mitään, koska ei tiedä milloin tulee lähtö Suomeen. Odotellaan vaan paperien siirtymistä Suomeen ja siellä maistraattiin ja sitten haetaan viisumia ja odotellaan taas.

Mut en valita! Kaikki tämä on vaan pieni hetki elämässä ja kasvattaa mua ja meitä ja meidän suhdetta. Eilen itkin jo sitäkin, että joudutaan jättämään Rocky ja Baby tänne hetkeksi. Ne mun mulle kun lapsia ja tuntuu kun sydän revittäis rinnasta kun joudun sanomaan "hyvästit" ja jättämään ne tänne jonkun toisen huolehdittavaksi. Tuun miettimään jokaikinen sekuntti onko ne kunnossa, onko niillä nälkä, onko ne ihan onnettomia ja kuinka paljon ne ikävöi mammaa ja daddyä... APUAAA!! Mutta jotta tää nyt ei ihan surulliseksi menisi, niin tänään mulla on kivaa tekemistä tiedossa. Nimittäin ZUMBAA! Tutustuin lauantaina siellä synttäreillä jenkkityttöön, joka käy täällä Zumbailemassa. Se pyysi mua tänään mukaansa, niin tottakai meen! Voi olla aika hikistä hommaa tässä helteessä, mut ihanaa päästä treenaamaan ja nimenomaan tanssimaan. Näin jo viime yönä unta BodyJamista, niin paljon mulla on sitä ikävä! Huomenna koitan postailla meidän kodin "oudoista" jutuista.... Kivaa maanantaipäivää kaikille <3

2 kommenttia:

  1. Haudi Lape
    olin jammailemassa ja K-A-M-A-L-A ikävä tuli sua!!!!! ja se uus jami on vielä ihan tosi kiva. TUUUU JO SUOMEEN murujes kaa!!!!!

    t. jenski

    VastaaPoista
  2. Vooiiiiii mulla on ihan varmasti enemmän ikävä kun sulla!! Syksyllä jammataan joka päivä <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)